השר אוחנה בסיור בטובא זנגריה: "הציבור זקוק לחוק וסדר"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on השר אוחנה בסיור בטובא זנגריה: "הציבור זקוק לחוק וסדר"

    השר הדיע לסיקור תחנת המשטרה 'ירדן' הסמוכה לטובא זנגריה, אח"כ סייר השר ביישוב ואמר כי שני היעדים שהציב לעצמו כשר, הטיפול בפשיעה הערבית ובתשלום הפרוטקשן

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפשיעה במגזר הערבי. השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה קיים היום (חמישי) את הערכת המצב השבועית של גופי המשרד לביטחון הפנים בתחנת 'ירדן' שבסמוך לטובא זנגריה יחד עם סגן השר גדי יברקן, מנכ"ל המשרד ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי והמפכ"ל המיועד ניצב קובי שבתאי.

    בתום הערכת המצב השר אוחנה סייר עם המפכ"ל המיועד ניצב שבתאי, ממ"ז צפון ניצב שמעון לביא וראש המנהלת לחברה הערבית ניצב ג'מאל חכרוש ברחובות טובא זנגריה בה פועלים בשבועות האחרונים כוחות רבים של משטרת ישראל, בהם גם הימ״מ, החטיבה הטקטית של מג״ב והימ"ס, אשר ביצעו מעצרים רבים ותפסו אמל"ח, כלי נשק, תחמושת וכספים.

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה אמר בסיור: "גם הציבור הערבי ככל הציבורים בארץ זקוק לחוק וסדר. מרגע כניסתי לתפקיד הצבתי את המאבק בפשיעה בחברה הערבית, ואת תופעת תשלום הפרוטקשן כיעדים מרכזיים לטיפול".

    השר בישר היום על הקמת תחנת משטרה בטובא זנגריה, "הציבור יזכה לחוק ולסדר שהוא ראוי לו. יהיו יישובים ערביים נוספים כאלה. בכוונתי להביא את התכנית לאישור ותקצוב הממשלה בהקדם".

     



    0 תגובות