הערר התקבל בחלקו: חומרים נוספים יועברו לצוות ההגנה

    ישראל רובין No Comments on הערר התקבל בחלקו: חומרים נוספים יועברו לצוות ההגנה

    בית המשפט העליון קיבל בחלקו את הערר שהגישו צוות ההגנה במשפט נתניהו על החלטת המחוזי והורה למסור להגנה חומרי חקירה נוספים. ביניהם: טיוטת הסכם ההעסקה של חפץ בקבוצת בזק, מידע בעניין האופן שבו נוהלו תכתובות מטעם נציגי רשויות החקירה עם ישועה ותמלילי חקירות ושיחות מתוקנים

    בית המשפט העליון
    בית המשפט העליון צילום: יוסי זמיר, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט העליון קיבל בחלקו את הערר שהגישו סנגורי ראש הממשלה נתנהיו ובני הזוג אלוביץ, הנאשמים בתיק 4000, והורה לפרקליטות להעביר לצוות ההגנה חומרי חקירה נוספים אותם דרשו הסנגורים ובית המשפט המחוזי דחה את בקשתם.

    בית המשפט קבע כי על התביעה למסור לעיון העוררים חומרים אשר תועדו בקלסרים, את טיוטת הסכם העסקה של חפץ בקבוצת בזק, את קלסרי החפיפה של פילבר, מידע בעניין האופן שבו נוהלו תכתובות מטעם נציגי רשויות החקירה עם ישועה ותמלילי חקירות ושיחות מתוקנים.

    נוסף על כך, קבע העליון כי על הפרקליטות לאפשר למומחים מטעם הסנגורים לבצע פעולות לשחזור שיחות מחוקות במכשיר הטלפון של ישועה במשרדי רשויות החקירה ובפיקוחן, וכי על בית המשפט המחוזי לשוב ולעיין בחומרי "תיק 1000 הישן" על מנת לבחון אם יש לראות בחלקים ממנו חומר חקירה לעניין ההליך דנן.

    שופט העליון יוסף אלרון ציין כי ההחלטה התקבלה בין היתר בכדי לשלול את טענות התביעה נגד הפרקליטות. "אני סבור כי יש ממש בטענות העוררים שלפיהן בית המשפט המחוזי לא פירט די הצורך את נימוקיו בהחלטותיו שלא למסור חומרים רבים שהתבקשו על ידם לעיונם. היקף החומרים הרב אשר נמנע מהעוררים הצדיק דיון מפורט בטעמים לכך, על מנת שלא ליצור רושם שלפיו הוסתר מעיני העוררים מידע אשר יש בו כדי לסייע בהגנתם. זאת, בפרט בשים לב לחשדנות הרבה המאפיינת את ההליך דנן, אשר באה לידי ביטוי באופן חריף בטיעוני באי כוח העוררים בדיון שהתקיים לפניי", כתב אלרון.



    0 תגובות