ח"כ כהנא: "מגוחך להתחייב מראש למי שהגן על מערכת המשפט"

    אבי יעקב No Comments on ח"כ כהנא: "מגוחך להתחייב מראש למי שהגן על מערכת המשפט"

    ח"כ מתן כהנא אומר בראיון לקול חי כי "מגוחך להתחייב מראש למישהו שלא פינה את חאן אל אחמר, שלא הסדיר את ההתיישבות והחמיץ את החלת הריבונות"

    מתן כהנא צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא (ימינה) מאשים את יו"ר הציונות הדתית בפיצול הימין: "אני מצר מאוד על זה שסמוטריץ' פיצל את הימין ואת ימינה. עבדנו כל כך טוב ביחד. היינו מפלגה מצוינת. היה לנו שיתוף פעולה מדהים וקידמנו ביחד את ערכי הציונות הדתית".

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, טוען כהנא כי חוסר ההסכמה לא היתה סביב נושא ערכי: "המחלוקת הייתה על מקומות. לצערנו בשבועות האחרונים סמוטריץ' האשים אותנו בהאשמות לא נעימות".

    כהנא מזכיר כי בנט מתמודד לראשות הממשלה: "אנחנו רוצים להיות עם הידיים על ההגה. אנחנו מתכוונים להרכיב את הממשלה הבאה. אבל גם אם לא נגיע לזה, אנחנו חושבים שזה מגוחך להתחייב מראש למישהו שנתן למערכת המשפט להשתולל ולא עשה שום דבר והתגאה בזה שהוא מגן עליה. מגוחך להתחייב מראש למישהו שלא פינה את חאן אל אחמר, שלא הסדיר את ההתיישבות, מישהו שהחמיץ את החלת הריבונות".

    עם זאת, כהנא מדגיש כי ימינה לא מחרימה אף מפלגה זו או אחרת או מועמד: "אנחנו לא פוסלים אך אחד. גם לא את נתניהו ולא את סער".



    0 תגובות