ח"כ שחאדה: "נתניהו לא יקבל קולות בחברה הערבית"

    ישראל רובין No Comments on ח"כ שחאדה: "נתניהו לא יקבל קולות בחברה הערבית"

    ח"כ מטאנס שחאדה מהרשימה המשותפת אומר בראיון לקול חי כי ראש הממשלה לא יקבל קולות בחברה הערבית: "אני לא מאמין שזה יתממש. זה ביטוי של כעס כלפי המשותפת בגלל הויכוחים הפנימיים הרשימה"

    Dr Mtanes Shehadeh of the Joint (Arab) List and leader of Balad party speaks at an election campaign event in which the party launched it's Hebrew election campaign in Tel Aviv, August 20, 2019. Photo by Gili Yaari / Flash90 *** Local Caption *** בחירות לכנסת בחירות כלליות קמפיין בחירות הרשימה המשותפת הרשימה הערבית המשותפת רעם תעל בלד חדש מטאנס שחאדה צילום: Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר בל"ד (הרשימה המשותפת), ח"כ מטאנס שחאדה סבור כי ראש הממשלה נתניהו לא יקבל קולות מקרב אזרחי ישראל הערבים בבחירות. "יש אחוז מסוים של ערבים שאומרים בסקרים שיצביעו ליכוד אבל אני לא מאמין שזה יתממש. זה ביטוי של כעס כלפי המשותפת בגלל הויכוחים הפנימיים הרשימה", טוען שחאדה.

    בשיחה עם איתי גדסי ויעקב פרידמן במהדורת הבוקר, אומר ח"כ שחאדה כי הוא לא מתרשם מההבטחות של ראש הממשלה בנאום אמש בנצרת: "החיסונים זה לא מתנה מנתניהו לאף אחד, אלא חובה של הממשלה לכל האזרחים. ראש הממשלה משתמש בזה לקמפיין פוליטי. זה אותו נתניהו שהסית נגד החברה הערבית וחוקק את חוק הלאום וחוק קמיניץ", מזכיר שחאדה.

    לדבריו "הוא מבטא זלזול כלפינו. פתאום הוא מדבר אלינו יפה עכשיו בגלל הצורך שלו לקושש קולות בחברה הערבית. הרשימה המשותפת קיבלה תשעים אחוז מהקולות של האזרחים הערבים בבחירות האחרונות. נתניהו הצליח להוליך שולל את אחד השותפים ברשימה המשותפת במטרה לפרק את הרשימה".



    0 תגובות