יזהר שאבי בשיר: "מרחבי דוד" | האזינו

    ארי טננבוים No Comments on יזהר שאבי בשיר: "מרחבי דוד" | האזינו

    מדובר במעין בלדה על אדם שבונה בית על האדמה, התלאות שעוברות עליו – כשמעל הכל מרחף החיבור העמוק לארץ ישראל | "אין יותר מתאים מאשר לשחרר את השיר שמבטא את האהבה לארץ ישראל, בחודש שבט" אומר יזהר | האזינו

    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במלאת שלושים לפטירתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, משחרר הזמר יזהר שאבי סינגל חדש – מרחבי דוד. מדובר במעין בלדה על אדם שבונה בית על האדמה, התלאות שעוברות עליו – כשמעל הכל מרחף החיבור העמוק לארץ ישראל.

    השיר נכתב כבר לפני מספר שנים על חבר טוב של שאבי שהתיישב במורדות הישוב בת עין בגוש עציון, לאות הזדהות עם מיישבי הארץ. "שם ראה את חלומו, כשדרך בכף רגלו, הוא קשר את חמורו והתבונן אל ההרים… זית גפן תאנה, אדמת ארץ יהודה, דבש חיטה ושעורה ברימונים נאחזים, ארץ קדומים נאחזים".

    תקופה ארוכה שכב השיר במגירת הלחנים של יזהר, עד שארועי החודש האחרון, דרבנו אותו להכנס אל אולפן ההקלטות, לסיים להקליט אותו ולשחרר אותו לאוויר העולם, כדי לחזק את מתיישבי הארץ ואת תושבי בת עין בשעה קשה זו.

    "אין יותר מתאים מאשר לשחרר את השיר שמבטא את האהבה לארץ ישראל, בחודש שבט – חודש החיבור לארץ ישראל. כתבתי את השיר על חבר אבל בעצם על עצמי. זה החלום שלי ושל עוד רבים מן הסתם. למצוא אדמה, לבנות בית ולגדול עם המשפחה. ככה פשוט", אומר יזהר שאבי.



    0 תגובות