- רדיו קול חי - -

השר ביטון בריאיון: "הכניסה לממשלה קידמה את סוף שלטונו של נתניהו"

צילום: פלאש 90

השר מיכאל ביטון (כחול לבן) התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן, התייחס למשבר חסר התקדים במפלגתו, "אלו ימים קשים בפוליטיקה וגם לכחול לבן אבל מה שלמדתי בשירות הציבור אם יש לך מטרה ותפקיד תעבור. אנחנו נמשיך לעבוד גם בממשלת המעבר" ביטון הערי כי גם אחרי הבחירות, "יכול להיות שלא תושג הכרעה בבחירות".

על הקמפיין הקודם של כחול לבן להקמת קואליציה חילונית אמר ביטון, "אתה צודק שהסיסמא ישראל חילונית בזמנו לא נהגתה על ידי מיכאל ביטון וזה צרם גם לי. זה היה מהלך של הרגע האחרון בשביל למנוע זליגה לליברמן".

השר ביטון הסביר את הטעות כפי שהוא רואה אותה מול נתניהו, "טעינו בזה שהאמנו שנתניהו יתעלה על עצמו ויקיים את ההתחייבויות שלו. אבל לא טעינו שנכנסו לממשלה כי זה היה הדבר הנכון למען אזרחי ישראל. זה היה אחרי שלוש מערכות בחירות ללא הכרעה. השנה הזו הביאה שנה קדימה מענקים וחיסונים".

על הקמת הממשלה עם נתניהו מסביר ביטון, "ניסינו לנצח את נתניהו ולא הצלחנו והקורונה עמדה מולנו והאחריות הציבורית עמדה מולנו. המעשה שלנו חשוב ואני חושב שבעתיד ידעו מה כחול לבן עשתה ולדעתי זה גם קידם את סוף שלטונו של נתניהו".