ר"ע נצרת לראה"מ: "אין עוד מנהיג כמוך"

    איתי גדסי 2 Comment on ר"ע נצרת לראה"מ: "אין עוד מנהיג כמוך"

    ר"ע נצרת עלית עלי סאלם הודה לראה"מ על ביקורו ההיסטורי בעיר ואמר, "המשותפת לא עשו כלום, כל החברה הערבית מאוכזבת מהיחס ומהעבודה שלהם". יו"ר הכנסת בירך על הנאום החשוב

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ביקורו ההיסטורי של ראש הממשלה בנצרת, בשיאו פנה למגזר הערבי ודיבר נגד הרשימה המשותפת וקרא להצטרף לליכוד.  ראש עיריית נצרת עלי סאלם הודה לרה"מ על הביקור ואמר,  "מה שראש הממשלה עשה, אף אחד לא עשה. בחיים לא היה לנו טוב כמו עכשיו".

    סאלם הודה לראה"מ על הבאת החיסונים ואמר, "אם לא אתה היית מטפל בקורונה אני לא יודע מה היינו עושים. אתה דואג לכל התושבים. ועם כל הבאלגן שיש אתה עושה שלום, ושלום זה טוב. מבטיח לך שאנחנו נתמוך בך שתמשיך ותיתן".

    סאלם שיבח את נתניהו ואמר, "אין מנהיג כמוך בכל המדינה שיכול לתת לא רק לערבים ולא רק ליהודים. המשותפת לא עשו כלום, כל החברה הערבית מאוכזבת מהיחס ומהעבודה שלהם".

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בירך את ראה"מ על נאום נצרת ואמר, "אני מברך את ראש הממשלה בנימין נתניהו על ביקורו החשוב היום בעיר נצרת, ביקור שנועד להדגיש את המאחד בין כל אזרחי ישראל ואת המחויבות שלנו לדאוג לתושבי כל עיר וכל ישוב בכל רחבי הארץ".

    לוין תקף את התנהלות המשותפת, "הניסיונות של גורמים קיצוניים למנוע את הביקור ראויים לכל גינוי. עם זאת, אין לקבל את הרחקתם של חברי הכנסת סונדוס סאלח ומטאנס שחאדה כפי שבוצעה היום על ידי המשטרה".

    עוד הוסיף, "חופש התנועה של חברי הכנסת הוא מרכיב הכרחי ביכולתנו למלא את תפקידנו. יש להקפיד כי זכות זו תכובד גם על ידי המשטרה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו – שמאל. חלש. ! ! !