ראה"מ בנאום בנצרת: "יש שינוי עצום בחברה הערבית כלפיי וכלפי הליכוד"

    איתי גדסי 2 Comment on ראה"מ בנאום בנצרת: "יש שינוי עצום בחברה הערבית כלפיי וכלפי הליכוד"

    ראה"מ נתניהו נשא נאום היסטורי בנצרת נגד הרשימה המשותפת, וקרא לאזרחי ישראל הערבים להצטרף לליכוד, "אזרחי ישראל הערבים, אתם מצטרפים לליכוד משום שאתם רוצים להצטרף סוף סוף למפלגת שלטון"

    20:42
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו לראשונה ביקר היום (רביעי) בעיר נצרת במסגרת פתיחת מערכת הבחירות ופונה על רקע הסכמי השלום עם 4 מדינות ערביות לציבור הערבי בישראל   ב״נאום נצרת״:

    ראש הממשלה פתח בדבריו והסביר כי אזהרתו בבחירות 2015 על כך שהערבים הולכים להצביע הואההוא התכוון להצבעה לרשימה המשותפת, שאחרי 6 שנים התברר שהם מתנגדים היחידים להסכמי השלום.

    ראה"מ סקר את פעילותו למען המגזר הערבי ואמר:  "יותר מכל ממשלות ישראל יחד – בכל תולדות המדינה. אנו פועלים להבטיח את הביטחון האישי שלכם. מ-2016 ועד היום הקמנו 9 תחנות משטרה ועוד 3 נקודות משטרה".

    לפני כן, "במשך עשרות שנים, הייתה תחנת משטרה אחת בלבד ביישוב ערבי. אנו נפתח עוד תחנות משטרה. יש עוד הרבה מה לעשות כדי שתרגישו בטוחים ושלווים ביישובים שלכם, אני מחוייב אישית להבטיח את הביטחון האישי של כל אחד ואחת מכם. אני רוצה שתצאו מהבית בלי פחד ולהסתובב ביישובים בדיוק כמו שאפשר בתל אביב, באר שבע או חדרה".

    נתניהו ציין כי ביקש מהשר לביטחון פנים אמיר אוחנה "להכין לי תוכנית למיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית שכוללת מלחמת חורמה בארגוני הפשע. עשינו זאת בהצלחה נגד ארגוני פשע בחברה היהודית ונעשה זאת בהצלחה גם בחברה הערבית. בקרוב מאוד אציג את התוכנית לממשלה ולציבור ואני מבטיח לכם – נבצע אותה".

    נתניהו עדכן כי  "סיכמתי עם שר הפנים דרעי ושר האוצר כץ, לאפשר כבר עכשיו לכל ראש עיר שחפץ בכך לקחת תקציבי פיתוח ולהקצות כל מה שצריך לביטחון אישי. אנחנו ננצח. אתם כבר מכירים אותי – כשאני ״מתלבש״ על משהו אני משיג אותו. חיסונים, הסכמי שלום, רכבות, תחבורה או ביטחון".

    ראה"מ סקר את המלחמה באיראן אוייבת העולם הערבי ואמר, "כשאני נלחם על הביטחון ועומד לבד מול כל העולם נגד איראן, אני מגן על כל אזרחי ישראל – על יהודים וערבים, מוסלמים ונוצרים, דרוזים, בדואים וצ׳רקסים. בלי יוצא מן הכלל. כשאני מביא מיליוני חיסונים אני מציל את חייהם של כל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל".

    נתניהו התייחס להפגנות שארגנה הרשימה המשותפת נגד ביקורו בנצרת ואמר, "ההפגנות של הרשימה המשותפת הם סימן לייאוש. יש להם סיבה להתייאש. גם הם רואים את התמיכה שהולכת וגוברת בי ובליכוד בקרב החברה הערבית. זה מרגש אותי מאוד. אני נרגש לראות את השינוי העצום שמתחולל בחברה הערבית כלפיי וכלפי הליכוד בהנהגתי".

    נתניהו פנה לאזרחי ישראל הערבים ואמר, "אזרחי ישראל הערבים, אתם מצטרפים לליכוד משום שאתם רוצים להצטרף סוף סוף למפלגת שלטון, למפלגה עם קבלות שיש לה הנהגה חזקה וכוח ורצון להביא יחד איתכם ועבורכם עתיד של שילוב, של שגשוג, של ביטחון. נעשה זאת יחד".

    ראה"מ הסביר את חזונו במשפט אחד בנאומו, "אם יהודים וערבים יכולים לרקוד יחד ברחובות דובאי, הם יכולים לרקוד יחד גם במדינת ישראל. עידן חדש מתחיל היום – של שגשוג, שילוב וביטחון. תודה רבה לכם".

    ראש עיר הנצרת שאירח את ראש הממשלה אמר על ההפגנות של המשותפת: "חלק גדול מהמשותפת אני לא רואה אותם ולא סופר אותם. תחליפו את התקליט שלכם. תגידו שאנחנו רוצים שלום ורוצים טוב לחברה הערבית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נתניהו שמאלני בוגד! אין בו אמון! עד היום נתניהו רק הסית שוב ושוב נגד הערבים! ערביי ישראל אל תאמינו לו, נתניהו הוא שקרן ונוכל, הוא יתקע לכם סכין בגב! תצביעו לכל מפלגה אחרת, אבל בשום אופן לא להצביע ל"ליכוד של נתניהו"! הוא חושב שערביי ישראל טיפשים, הוא רוצה את הקולות שלכם ולאחר הבחירות יזרוק אותכם לפח, אין אמון בנתניהו! תראו לו שאתם לא טיפשים, אם אתם רוצים שהמצב שלכם ישתפר אז בשום אופן לא להצביע לנתניהו! ה"ליכוד של נתניהו" זה לא ליכוד אלא מילכוד מסוכן!

    2. 1

      נתניהו – שמאל. חלש. ! ! !