פינדרוס מעריך: "הבחירות יסתיימו בתיקו"

    ישראל רובין 1 Comment on פינדרוס מעריך: "הבחירות יסתיימו בתיקו"

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ פינדרוס מעריך בראיון לקול חי כי גם בבחירות הקרובות לא תושג הכרעה: "אנחנו כבר שלוש מערכות בחירות בתיקו ואני לא רואה את התיקו הזה משתנה במערכת הבחירות הקרובה; אנחנו ביהדות התורה מקווים ליותר מ-8 מנדטים"

    יצחק פינדרוס צילום: פלאש90
    17:24
    16.04.24
    אליהו גרין No Comments on אלי ברזל משיק סינגל בכורה: "שומר עלינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס דוחה את הטענות לזליגת קולות חרדים למפלגות אחרות: "כל מערכת בחירות מתחילה עם השמועות האלה על נגיסה בציבור החרדי ובסופו של דבר אנחנו מסיימים את הבחירות וכולם קמים בבוקר ומגלים שיש גידול בציבור החרדי".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר, אומר פינדרוס כי "הציבור החרדי יודע שהנציגים שלו עובדים בשבילו, אין תחליף לנציגות שלהם והציבור יודע את זה". עם זאת, אומר פינדרוס: "תמיד יש קבוצות בשוליים שצריך להתמודד איתם".

    לדברי פינדרוס: "כל 16 חברי הכנסת החרדים נמצאים סביב השעון בטיפול בקורונה. יחד עם זאת כשיש משבר ואנשים במצוקה, ואיבדו את הפרנסה שלהם ואת היציבות – זה דבר טבעי שמפנים את האשמה למי שנמצא בשלטון".

    עוד אומר פינדרוס בשיחה עם קול חי, כי ההתמודדות עם הקורונה היא דבר חדש לכולם: "היו סגרים מיותרים שלא הצלחנו למנוע. היו פעמים שהיה צריך אולי יותר אכיפה וסגירה שגם לא הצלחנו. אתה מתמודד עם משהו שאין לך איתו ניסיון ועבר. אבל כשהולכים עם גדולי ישראל יש בסוף סיעתא דשמיא ואני חושב שאנשים מספיק חכמים בשביל להבין את הדבר הזה".

    ביחס למצב הפוליטי, אומר פינדרוס כי גוש הימין יציב: "גם סער ובטח אחרים לא מצליחים לנגוס בגוש הימין-חרדים שנמצא בסקרים על 56-58 מנדטים בסקרים כשההנחה היא על פי רוב שזה גם עובר את המספר הזה ככל שנתקרב למערכת הבחירות. אני מעריך שהגוש הזה יתחזק. תמיד הליכוד וש"ס מקבלים פחות בסקרים".

    פינדרוס מעריך כי גם בבחירות הקרובות לא תושג הכרעה: "אנחנו כבר שלוש מערכות בחירות בתיקו ואני לא רואה את התיקו הזה משתנה במערכת הבחירות הקרובה. המשימה כרגע היא להגיע ל-61 לגוש. אנחנו ביהדות התורה מקווים ליותר מ-8 מנדטים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה בדיוק הבעיה!!! הימין לא קולט את 3 מערכות בחירות! עוצמה יהודית היא המפתח לממשלת ימין!!!
      אבל דווקא אותה הימין מחרים… וחבל!!! תתעוררו!