המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון נפטר

    שלמה ריזל 1 Comment on המיליארדר היהודי-אמריקני שלדון אדלסון נפטר

    המיליארדר היהודי אמריקני המקורב לראש הממשלה נתניהו, שלדון אדלסון נפטר בגיל 87 לאחר שחלה בשנים האחרונות בסרטן | היה מעורב בפוליטיקה ובעולם התקשורת הישראלי ותרם מהונו מיליוני דולרים למטרות שונות | רעייתו ספדה לו: "הוא היה היהודי הגאה בעולם"

    בנעליים של אבא | שלדון אדלסון צילום: Michal Fattal/Flash90. Keywords
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המיליארדר היהודי-אמריקני ובעל עיתון 'ישראל היום', שלדון אדלסון, נפטר היום (שלישי) בגיל 87, לאחר שחלה בסרטן וסבל מבעיות רפואיות שונות בשל גילו המבוגר.

    "בכאב עצום, אני מודיעה על מותו של בעלי שלדון אדלסון, כתוצאה מסיבוכים של מחלה שממנה סבל ארוכות", כתבה רעייתו ד"ר מרים אדלסון.

    אדלסון ספדה לבעלה המנוח וכתבה בטור לעיתון ישראל היום, כי שלדון היה 'פטריוט אמריקני' ו'היהודי הגאה בעולם': "הוא היה פטריוט אמריקני. בוגר של צבא היבשה של ארה"ב שנתן סכומי כסף אדירים לפצועי מלחמה ופעל למען ארה"ב, המדינה הנפלאה הזאת, היכן שרק יכל. הוא היה היהודי הגאה ביותר בעולם, שראה במדינת ישראל לא רק מימוש של הבטחה היסטורית לעם סגולה שהרוויח זאת, אלא גם מתנת האל לכל האנושות".

    אדלסון חלה בשנים האחרונות במחלת הסרטן ונפטר כעת בשל סיבוך של טיפול במחלה מסוג נון הודג'קין לימפומה בה חלה.

    היה ידוע כמקורב לראש הממשלה נתניהו ולפוליטיקאים נוספים ובחש בפוליטיקה הישראלית. אדלסון הקים את העיתון ישראל היום והיה מבעלי השליטה בעיתון מקור ראשון. תרם מהונו 25 מיליון דולר לאתר ההנצחה 'ידם ושם'.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כל כך חבל! היה נשיא מקסים. הלוואי ויכלתי למנוע את הדחתו.