ח"כ כהנא: "ה'פער אידיאולוגי' הוא של מקומות ברשימה"

    אסתי פלד 3 Comment on ח"כ כהנא: "ה'פער אידיאולוגי' הוא של מקומות ברשימה"

    ח"כ מתן כהנא במתקפה על ח"כ סמוטריץ בראיון לקול חי: "היה פה 'פער אידיאולוגי' של מקומות ברשימה. בצלאל התעקש על 4 מקומות שזה הרבה מעבר לייצוג של הציבור שלו והוא התעקש גם לכבות את האור על הבית היהודי ואלו דברים שלא יכולנו להסכים להם"

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מתן כהנא (ימינה) תוקף את ההחלטה של ח"כ סמוטריץ' להיפרד מהחיבור הפוליטי ולהתמודד במפלגה עצמאית: "לצערי הרב סמוטריץ מוקף כנראה ביועצים שמייעצים לו עצות אחיתופל והוא החליט לפצל את ימינה ואת הציונות הדתית. במקום להבין את האתגרים הגדולים שעומדים בפנינו ואת הכוח העצום שהיה לנו ביחד ושיתוף הפעולה המעולה".

    "אין פער אידיאולוגי ביננו לסמוטריץ'", טוען ח"כ כהנא בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר "אנחנו אנשי ימין לפחות כמוהו ורוצים לרסן את מערכת המשפט באותה מידה. היה פה 'פער אידיאולוגי' של מקומות ברשימה. בצלאל התעקש על 4 מקומות שזה הרבה מעבר לייצוג של הציבור שלו והוא התעקש גם לכבות את האור על הבית היהודי ואלו דברים שלא יכולנו להסכים להם".

    לדברי כהנא: "הצענו לו הצעה מאוד נדיבה של 3 מקומות בעשירייה הראשונה שזה משקף יותר טוב אפילו ממה שהיה לו בפעם הקודמת אבל הוא בחר לפצל. מישהו סיפר לו שהוא מנהיג הציונות הדתית וזה לא מיניה ולא מקצתיה. אנחנו נפתחים כעת לכלל הציבורים, לחרדים, לדתיים, לחילונים. אנחנו נהיה כוח גדול כדי לעזור לאנשים להביא לחם הביתה".

    כהנא מוסיף ותוקף בתגובה לטענות סמוטריץ: "אף אחד לא ימכור לי שאני לא מייצג ערכים דתיים. אני מלב ליבה של הציונות הדתית. בשנה וחצי שאני בכנסת אני מסתובב באין ספור ישיבות ומקדם דברים שחשובים לציבור הדתי".

    "סמוטריץ חושב שהוא מייצג את כל הציונות הדתית וזו מחשבה מופרכת לחלוטין. הוא החליט לצאת לדרך חדשה והוא יורה בבנט בכל הכלים שלו. זה לא מכובד. אנחנו חיבקנו אותו במשך שנה וחצי וכואב שהוא בחר לפצל את הימין והציונות הדתית", אומר כהנא.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      כהנא היקר, כל זמן שאתה הולך עם בנט, שבשבילו הציונות הדתית אינה ערך להלחם עליו, אלא קרש קפיצה לראשות הממשלה – אל תדבר על ייצוג של ציונות דתית!!! אל תפתחו לכל הציבור, זו לא דרכה של המזרחי!!

    2. 2

      כהנא אם אפשר להודיע האם אתם תחברו לשמאל או שתישארו עם הימין עם ביבי.
      אחרי שימינה עזבה אתכם, כבר אין לאף אחד קצה של מחשבה שבנט ירכיב את הממשלה הבאה.

    3. 1

      סמוטריץ' קולט את מה שעשו לבן גביר עד עכשיו!!! סמוטריץ'-בן גביר תתאחדו!!!!