ח"כ סופר: "הפיצול הזה הוא עובדה מוגמרת"

    ישראל רובין 1 Comment on ח"כ סופר: "הפיצול הזה הוא עובדה מוגמרת"

    ח"כ אופיר סופר ממפלגתו של סמוטריץ' מצהיר בראיון לקול חי כי לא יחברו שנית למפלגתו של בנט בבחירות הנוכחיות: "זו עובדה מוגמרת. יש לי אכזבה עמוקה מהתוצאה אבל אנחנו מבינים שהפערים היו גדולים"

    אופיר סופר צילום: Hadas Parush/Flash90
    14:34
    24.04.24
    נתי קאליש No Comments on שמחה מעורבת בעצב: הברית תתקיים לאחר הלוויה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אופיר סופר (הציונות הדתית) טוען הבוקר (שלישי) כי הפיצול בין הציונות הדתית בראשות סמוטריץ והוא בתוכה לבין ימינה בראשות בנט, הוא סופי: "אני חושב שזו עובדה מוגמרת. יש לי אכזבה עמוקה מהתוצאה אבל אנחנו מבינים שהפערים היו גדולים. הפערים של עם מה לצאת לבחירות, של איך אנחנו רואים את הקדנציה הזו".

    "ברור שמדובר בפערי מהות", מדגיש סופר בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר: "אנחנו יודעים לטפל בטיפול במשבר הקורונה לצד הטיפול בחינוך הדתי בכל הארץ. אנחנו יודעים לטפל במשבר לצד שמירה על צביונה היהודי של המדינה. להחזיק את משרד התחבורה לצד טיפול בסוגיות של הציבור הדתי לאומי וכן על זו הדרך".

    "אנחנו חושבים שאפשר לעשות גם וגם. אנחנו רוצים לעמוד בכל מחיר כנגד הקמתה של ממשלת שמאל ולדעת לאזן כל מיני צדדים בקואליציות. אנחנו רוצים להיות המצפן האידיאולוגי של הימין בישראל", מוסיף ח"כ סופר.

    במענה לשאלה האם הם יהיו חלק מגוש נתניהו, עונה סופר: "אני חושב שבהחלט זה מחזק את האופציה להקמת ממשלת ימין מובהקת, וקשה לדעת בסופו של יום איך תיראה מפת המנדטים, אבל זה בהחלט מחזק את האופציה לממשלת ימין". ביחס לשאלה האם ראש הממשלה היה מעורב במהלך הפוליטי שעשו, ענה סופר כי "אף אחד לא היה מעורב בפיצול הזה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תחברו את עוצמה יהודית!!! צ ו ה ש ע ה ! ! !