בצל המתיחות: טראמפ ופנס נפגשו וסיכמו לעבוד יחד בזמן שנותר

    שלמה ריזל No Comments on בצל המתיחות: טראמפ ופנס נפגשו וסיכמו לעבוד יחד בזמן שנותר

    הנשיא טראמפ וסגנו פנס נפגשו לראשונה מאז הפריצה לקפיטול. מלשכותיהם נמסר כי השיחה בין השניים הייתה "טובה" וכי הם הסכימו "להמשיך לעבוד לטובת המדינה בזמן שנותר לסיום כהונתם" | דיווח: ראש המוסד נצפה בשיחה עם מזכיר המדינה בוושינגטון

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות המתיחות ביניהם, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וסגנו מייק פנס נפגשו הלילה (בין שני לשלישי) בבית הלבן לראשונה מאז הפריצה לקפיטול בשבוע שעבר. מלשכותיהם נמסר כי השיחה בין השניים הייתה "טובה" וכי הם הסכימו "להמשיך לעבוד לטובת המדינה בזמן שנותר לסיום כהונתם".

    השניים הסכימו כי "אלה שפרצו לקפיטול בשבוע שעבר אינם מייצגים את תנועת 'אמריקה לפני הכול' (תנועת התומכים של טראמפ), הנתמכת על-ידי 75 מיליון מצביעים". מאוחר יותר הכריז טראמפ על מצב חירום בבירה לקראת השבעת ביידן, צעד שאמור להקל לאבטח את אירועי ההשבעה בצל המתיחות הביטחונית.

    אחרי הפגישה עם פנס הלילה אישר טראמפ להכריז על מצב חירום בבירה שיימשך עד 24 בינואר, על רקע אירועי השבעת הנשיא הנכנס ג'ו ביידן ב-20 בחודש. כך נמסר מהבית הלבן. הנשיא הכריז על מצב החירום אחרי שה-FBI הזהיר כי חמושים מתכננים לקיים הפגנות בוושינגטון ובערים נוספות ביום ההשבעה. לפי הדיווחים, קבוצת חמושים מתכוונת להגיע לוושינגטון כבר ב-16 בינואר, והבטיחה להתקומם אם ייעשו ניסיונות להדיח את טראמפ מתפקידו.

    בתוך כך, לפי דיווח ב'פוליטיקו' שר החוץ אמריקאי פומפאו נצפה הלילה בפגישה עם ראש המוסד יוסי כהן בבית קפה בוושינגטון. ככל הנראה לאור העובדה שהוא אמור לנאום היום ולהנחית מהלומה דיפלומטית אחרונה על איראן ולחשוף מידע מודיעיני שסיווגו הביטחוני הוסר שלפיו יאשים איראן השיעית נמצאת בקשר הדוק ועמוק עם ארגון הטרור הסוני אל-קאעידה.



    0 תגובות