ח"כ אסף זמיר: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת

    איתי גדסי 1 Comment on ח"כ אסף זמיר: לא אתמודד בבחירות הקרובות לכנסת

    ח"כ אסף זמיר הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות: "עומדות בפני שתי אלטרנטיבות: לעשות שופינג בין מפלגות הגוש ולעסוק בשיבוץ שלי ובמיקום שלי, או לפעול בחופשיות כדי לקדם איחוד בגוש ואחוזי הצבעה גבוהים בריכוזי מרכז-שמאל"

    אסף זמיר צילום: Tomer Neuberg/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אסף זמיר (כחול לבן) הודיע הבוקר (שלישי) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. בראיון בתוכנית קלמן ליברמן ב"כאן" הסביר זמיר את החלטתו: "התמודדתי במסגרת כחול לבן שלוש פעמים. האמנתי במפלגה הזו ועשיתי ככל יכולתי כדי שתצליח. אבל זה נגמר".

    "כעת עומדות בפני שתי אלטרנטיבות: לעשות שופינג בין מפלגות הגוש ולעסוק בשיבוץ שלי ובמיקום שלי, או לפעול בחופשיות כדי לקדם איחוד בגוש ואחוזי הצבעה גבוהים בריכוזי מרכז-שמאל. כשאני מסתכל על מה שעומד על הפרק חשבתי שנכון יותר להתעסק ביכולת של הגוש שלי להצליח".

    ח"כ זמיר נשאל לגבי האפשרות שיתמודד לראשות עיריית תל-אביב במידה שחולדאי יפרוש מתפקידו: "תל-אביב מאוד יקרה לי ונמצאת תמיד בלבי. נכון לעכשיו אין בחירות לראשות העיר וכרגע לא ברור אם יהיו בחירות בת"א ומתי. במידה שיתקיימו בחירות לראשות העיר אני אשקול ברצינות אם להתמודד ואקבל החלטה".

    כזכור, בבחירות המקומיות האחרונות בתל אביב, עלה אסף זמיר להתמודדות בסיבוב שני מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי כשלבסוף האחרון ניצח.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      פחות זגזגן נוסף בכנסת.