אירוע הירי בחוות גלעד: מרדף אחרי גנבי אופנוע שחדרו ליישוב

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אירוע הירי בחוות גלעד: מרדף אחרי גנבי אופנוע שחדרו ליישוב

    ירי לעבר גנבי אופנוע בשומרון הביא לדיווח שקרי על ירי לעבר נער יהודי: האירוע היה אחר לחלוטין, עקב דיווח של חברת איתורן על גניבת אופנוע "איחוד הצלה" נפרסו מחסומים ובוצע מרדף אחרי גנבי האופנוע שחדרו ליישוב חוות גלעד ובתגובה בוצע ירי אזהרה

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שדווח הערב (שני) על אירוע חמור בשומרון. במהלכו שוטרים ירו לפני זמן קצר לעבר נער יהודי שברח מהם אך הנער לא נפגע. ובתגובה כוחות ביטחון רבים קפצו לזירה מחשש לאירוע ביטחוני.

    בתגובה אומרים באגף בטחון מועצה אזורית שומרון ומזכירות חוות גלעד כי המקרה הערב היה אחרת לגמרי ולא כפי שפורסם תחילה, מדובר באירוע ירי מחשש פח"ע ברגע שהתברר כי אין מדובר באירוע פחע"י האירוע חוזלש.

    להלן פירוט האירועים: בשעה 18:15 הגיע דיווח מחברת איתורן על אופנוע גנוב של איחוד הצלה שנע לכיוון ציר גלעד. כוחות ביטחון תדרכו עמדות, הועבר דיווח לצבא.

    משטרה פרסה מחסום בסמוך לחוות גלעד. האופנוע שזיהה את המחסום עקף אותו ונכנס לחוות גלעד. הוכרזה חדירה לישוב והוקפצו כוחות מחשש לפח"ע. בוצע מרדף אחר האופנוע עליו היו 2 רוכבים שבמהלכו אחד החשודים פרק רגלית לכיוון החווה.

    משטרה בסיוע הרבש"צ ביצעו מרדף במהלכו בוצע ירי באוויר עי הרבש"צ. לאחר תפיסת אחד החשודים והבנה שלא מדובר באירוע בטחוני האירוע חוזלש מבחינת חשש לפח"ע ולא בוצע עוד ירי. אנחנו מבקשים להדגיש: כל גרסה אחרת שמסתובבת כרגע בשטח אינה נכונה

    אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון על פעילות נחושה לעצירת אירוע חשש פח"ע אומרים באגף ביטחון שומרון.



    0 תגובות