ימינה מתפצלת: סמוטריץ': "שיזכרו מי פיצל את הימין ולא עבר את אחוז החסימה"

    איתי גדסי 2 Comment on ימינה מתפצלת: סמוטריץ': "שיזכרו מי פיצל את הימין ולא עבר את אחוז החסימה"
    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפיצול בימינה. יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' הודיע הערב (שני) כי הוא נפרד רשמית ממפלגת ימינה בה היה שותף במהלך השנה האחרונה, "בנט ואני נפרדים איש איש לדרכו" אמר בחדשות 12. לפני כשבוע פרסם סמוטריץ' הצהרה בה קרא לשותפיו בעבר ובהווה לרוץ יחד. בתקופה האחרונה דרש בנט מסמוטריץ' הכרעה בעניין הריצה המשותפת.

    בריאון "למהדורה המרכזית" האשים סמוטריץ' את ימינה בפיצול המפלגה, "אם ימינה אומרת שאני זה שמפצל את הימין, שיזכרו מי פיצל את הימין כשלא עבר את אחוז החסימה והטריל אותנו בבחירות שוב ושוב".

    עוד האשים סמוטריץ' את בנט כי "בנט החליט לעזוב את כל שאר הערכים ולהתעסק רק בנושא הפרנסה. לי זה לא מתאים. נבנה מפלגה מגוונת שתייצג את כל הציונות הדתית".

    בתגובה אמר עו"ד איתמר בן גביר במהדורה על אפשרות של ריצה יחד, "אני מעריך את בצלאל סמוטריץ', אני חותם על כל מילה שלו כשהוא מייצג את הערכים שלו. הוא יודע את הטלפון שלי, יש על מה לדבר, מעולם לא סירבנו".

    מימינה נמסר בתגובה: "סמוטריץ בחר הערב לפצל את הימין. אנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

    בתוך כך, דווח כי יו"ר כחול לבן השר בני גנץ חותר לאיחוד מחדש עם יש עתיד בראשות יאיר לפיד. על רקע הסקרים שמציבים את המפלגה סביב אחוז החסימה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      סוף סוף! ולא רק בגלל "הפרנסה", אלא בגלל הבושה שכל הציונות הדתית הערכית והאיכותית הולכת אחר שאפתן שמה שמעניין אותו זו רק הריצה לראשות הממשלה, ולא שמענו ממנו שום בקורת על הממשלה בנושאים ערכיים ודתיים!!! מה לכם אנשי הציונות הדתית הנפלאים עם האיש הזה גלוח הפיאות?
      חזרו להיות תנועה, לא מפלגה, לא רודפת שלטון, אלא מייצגת ערכים!

    2. 1

      סמוטריץ' איתמר מחכה לטלפון!!!!