בתום דיון עם ראה"מ מסתמן: הדרכון הירוק ייכנס לתוקף בשבוע הבא

    צבי טסלר 2 Comment on בתום דיון עם ראה"מ מסתמן: הדרכון הירוק ייכנס לתוקף בשבוע הבא

    בתוך שבוע מהמנה השנייה, המחוסנים יקבלו את הדרכון הירוק דרך המרשתת – הדרכון יעניק פטור מבידוד למשך חצי שנה

    ראש הממשלה לאחר קבלת החיסון השני צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני זמן קצר ערך ראש הממשלה נתניהו דיון חשוב עם בכירי מערכת הבריאות על הדרכון הירוק שמעניקה המדינה לכל מי שמקבל את המנה השנייה של החיסון. לאחר הדיון מסתמן כי הדרכון הירוק ייכנס לתוקף בשבוע הבא, הדרכון יונפק דרך המרשתת ויעניק פטור מבידוד למשך חצי שנה. מחר (שלישי) צפוי להתקיים דיון המשך. טרם ניתנה התייחסות להנפקת הדרכון לציבור החרדי שאינו מחובר למרשתת.

    בקופת חולים כללית הודיעו הערב (שני) כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, החל מהערב, נתחיל בזימון צוותי הוראה של החינוך המיוחד לפי רשימות שהתקבלו. בהמשך השבוע, בהתאם למלאי החיסונים שנקבל, נזמן את שאר עובדי ההוראה בהתאם לרשימות שנקבל ממשרד החינוך. כמו כן, בימים הקרובים תפתח אפשרות הזימון לגילאי 55 ומעלה – באתר ובאפליקציית כללית.

    לצד זאת, נמשך המבצע למתן מנת החיסון השנייה. למטופלים שיקבלו את מנת החיסון השנייה ינתן אישור המעיד על השלמת שתי מנות חיסון וניתן להדפיסו דרך שירותי האון- ליין של כללית.

    הדרכון הירוק מטעם משרד הבריאות אמור להתקבל תוך שבוע מקבלת המנה השנייה וימצא באיזור האישי באתר ובאפליקציה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה ???????????????? זה לא פוטר ממסכה

    2. 1

      מענין למה לא חושפים את גידול הכתבות האנטישמיות ברחבי אמריקה ואירופה בטענה שהיהודים דואגים לעצמם ו…. ובשבוע האחרון מספר הכותבים שמזדהים בשמם ולא בשם בדוי אפילו בפייסבוק באותו יחס אנטישמי גדל ב 20 אחוז… מעננין אותי למה התקשורת בארץ לא מתייחסת לדוגמא לבעל רשת מזון באמריקה שכתב ( אני מתרגם לעברית פשוטה ) אם אכן היהודים בישראל לא ידאגו לערבים באותה מידה כמו היהודים אז אני ימנע מיהודים לקנות בחנויות שלי במנהטן ולוס אנגלס… וכמוהו יש עשרות רבות של חנויות שכותבות זאת מפורש מפאריס בצרפת ועד לונדון. ומוזר שבארץ לא חושבים על זה. אהרן