'מטרנה מצווה' יוצא לדרך בפעם ה-22 ברציפות

    עפר גדנקן No Comments on 'מטרנה מצווה' יוצא לדרך בפעם ה-22 ברציפות

    מצווה גדולה מתחילה בכפית קטנה
    מטרנה, מותג תזונת התינוקות המוביל בישראל, יוצא לדרך עם "מטרנה מצווה" – מבצע איסוף הכפיות שמוסב לתרומות עבור משפחות נזקקות. בשיתוף פעולה חסר תקדים הנמשך למעלה משני עשורים, מטרנה בשיתוף חסדי נעמי תורמים למשפחות נזקקות הודות להירתמות הברוכה של משפחות למבצע איסוף הכפיות. במשך 22 שנה אלפי משפחות נעזרות בכפיות הקטנות שלכם, ודווקא בימים אלו, ישנה חשיבות גדולה אף יותר בתרומת מזון תינוקות למשפחות נוספות הזקוקות לכך.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, מציינת 22 שנה לשיתוף הפעולה המבורך "מטרנה מצווה" עם ארגון החסד הגדול "חסדי נעמי". שיתוף הפעולה הייחודי, בזכותו אלפי משפחות נעזרות בתזונת תינוקות איכותית, מבטא את הקשר ההדוק בין מטרנה לחסדי נעמי – קשר של מצווה שמתחיל בכפית קטנה.

    מדי שנה, על פני יותר משני עשורים, מקיימת חברת מטרנה את הפרויקט המיוחד, במסגרתו מתבקש הציבור לאסוף כפיות מטרנה או אריזות דייסות מטרנה ולהביאן לנקודות האיסוף של חסדי נעמי.  ככל שמתקבלות יותר כפיות או אריזות דייסות, כך גדלה גם תרומת מטרנה לארגון החסד, ובכך מעניקה לאלפי משפחות נזקקות במגזר החרדי תמ"ל (תרכובת מזון לתינוקות) ודייסות לתינוקותיהן.

    מאז הושק מבצע 'מטרנה מצווה', קיבלו הן מטרנה והן ארגון חסדי נעמי אינספור תגובות מהציבור החרדי על הזכות העצומה בהשתתפות במבצע המיוחד, המאפשר לקהילה שלמה להיות שותפה בתרומת מזון תינוקות למשפחות נזקקות. במשך כל השנה, משפחות רבות מקפידות לשמור כפיות ואריזות דייסות מטרנה במיוחד עבור פעילות חשובה זו, וכך הן הופכות לשותפות ישירות בתרומה לנזקקים.

    מטרנה מלווה דורות של תינוקות בישראל ומהווה את בחירתן של רוב אימהות המגזר החרדי.  ככזו רואה מטרנה חשיבות עליונה בחיבור אל הציבור החרדי, הן באמצעות מגוון מוצריה המתהדרים בכשרות בד"צ העדה החרדית ובהרכב המתקדם ביותר, והן במתן יעוץ והכוונה לאימהות בנושאי תזונה, הזנה טבעית ושינה במסגרת המרכז לייעוץ תזונתי, וכמובן גם בחיבור הרגשי – לחסד ולנתינה במגזר החרדי.

    מסיבה זו, מטרנה יוצאת זו הפעם ה-22 בפרויקט מטרנה מצווה, במסגרתו יקבלו משפחות נזקקות תחליפי חלב ודייסות לתינוקות. מטרנה, רואה בפעילות זו, בייחוד בימים אלו, חשיבות גבוהה. מטרנה פועלת מתוך שאיפה תמידית להיות הכי קרוב לאמא, מכאן עולה באופן טבעי החובה לדאוג לתזונת התינוקות, ופרויקט "מטרנה מצווה" הוא הדרך הטובה והמתאימה ביותר להגשים שאיפה זו.

    איך משתתפים? אוספים כפיות תחליפי חלב מטרנה או אריזות דייסות מטרנה, ושולחים לחסדי נעמי רח' בר יוחאי 10 בני ברק, וניתן להביא גם לניידות או לתיבות חסדי נעמי עבור מטרנה מצווה 22.

    יעל דוד, מנהלת שיווק במטרנה: "היוזמה הברוכה שמתקיימת זו השנה ה-22 ברציפות, מעידה על הקשר העמוק של מטרנה למגזר החרדי. כמדי שנה, גם בשנה הנוכחית שהתרומות בה חיוניות אולי יותר מכל שנה בשל משבר הקורונה, שיתוף הפעולה עם ארגון החסד "חסדי נעמי" זוכה להיענות מרשימה בקרב הציבור שנרתם לאסוף כפיות של תחליפי החלב ואריזות דייסות של מטרנה. אני מזמינה את המשפחות להירתם לפעילות מטרנה מצווה כמדי שנה ויחד להמשיך לתת ולתרום לקהילה".



    0 תגובות