מבצע החיסונים נגד קורונה במכבי שירותי בריאות

    עפר גדנקן No Comments on מבצע החיסונים נגד קורונה במכבי שירותי בריאות

    מכבי שירותי בריאות חנכה את הניידת המתקדמת לחיסוני קורונה בשכונת רוממה בירושלים
    ופתחה את מתחם החיסונים נגד קורונה במודיעין עילית

    21:49
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on ישי כהן: "התלהבנו מהרפורמה והזנחנו את חוק הגיוס"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מכבי חנכה ניידת נגישה ומאובזרת המותאמת לכלל האוכלוסייה, שהחלה לפעול כדי לייעל את מערך החיסונים ולאפשר לאוכלוסיות היעד לקבל את החיסון נגד נגיף הקורונה בצורה המיטבית. את הניידת הייעודית לחיסוני קורונה של מכבי חנך ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי בהשתתפות חברי הכנסת הרב אורי מקלב והרב משה אבוטבול.

    ניידת החיסונים המתקדמת והחדשנית של מכבי שירותי בריאות נחנכה בשכונת רוממה בירושלים במעמד ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ובהשתתפות סגן שר התחבורה ח"כ הרב אורי מקלב, חבר הכנסת הרב משה אבוטבול, נציג 'דגל התורה' בעיריית ירושלים ר' ישראל אייזיקס ויו"ר המינהל הקהילתי 'גאולה-בוכרים' ר' יוסי פרוינד. עוד לקחו חלק באירוע  מנהל התפעול במחוז ירושלים שפלה במכבי מר רונן דוידוביץ, מנהל המרכז הרפואי ברוממה ר' איציק קליין, מנהלת המרחב אוסנת דימרי, סגנית מנהלת המרחב יעל שפירא, מתאמת קשרי הקהילה הינדי סלומון ומנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר.

    הניידת עתידה להגיע בהמשך גם למודיעין עילית, לוד, רמלה והסביבה, ויישובי גוש עציון. מדובר בניידת נגישה המותאמת גם לבעלי כסאות גלגלים, ומצוידת בכל האבזור הדרוש למתן החיסון. במקביל ועל מנת לייעל את מתן החיסונים לאוכלוסייה, יוצבו במתחמים שונים גם קראוונים שבהם יבוצעו החיסונים.

    במטרה לשמור על האוכלוסיות בסיכון מהידבקות ולמנוע התקהלות, מכבי מבצעת את החיסונים באתרים ומתחמים ייעודיים שנפתחו לשם כך וגם בתוך הסניפים מעבר לשעות הפעילות. מתחמי החיסון מופעלים כך שמתאפשרת הפרדה מלאה בין אנשים בריאים שמגיעים להתחסן למטופלים חולים, שמגיעים לקבל טיפול רפואי במרפאות. בדרך זו גם נמנעת התקהלות אסורה ומתאפשר הליך חיסון יעיל, בטוח ונגיש.

    כדי להבטיח תהליך מהיר ונוח, החיסונים ניתנים בקביעת תור מראש בלבד. לכל מטופל נקבעים מראש שני תורים – למנה הראשונה ולמנה השנייה, שלשה שבועות לאחר מכן. רק מי שיקבל את שתי המנות ייחשב למחוסן מפני הנגיף.

    ח"כ הרב אורי מקלב: "אני רוצה להודות להנהלת מכבי ולצוות היקר על פעילותם המסורה למען החברים, ולציין את האנשים המצוינים במכבי שחיים את הקהילה ומכירים ויודעים איך לטפל בבקשות בצורה הטובה ביותר, ויהי רצון שבקרוב הקורונה תהיה נחלת העבר ונצעד קדימה".

    ח"כ הרב משה אבוטבול: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות להודות להנהלת מכבי על שהיא מנגישה את החיסונים לציבור, ובפרט לאנשים באוכלוסייה חלשה שהניידת הזאת היא הפתרון עבורם, ומכאן אני קורא לכל אזרחי ישראל בואו להתחסן כדעת גדולי ישראל כי כוחנו בחיסונינו ואני מברך אתכם שתמשיכו לפעול בעשיה הברוכה".

    ראש מחוז ירושלים והשפלה ד"ר חגי פרנקל: "מכבי, כקבוצת הבריאות הטובה בישראל, מובילה את מבצע חיסוני הקורונה בדיוק ובמקצועיות. כראש מחוז ירושלים והשפלה אני גאה לעמוד בראש מבצע היסטורי שכזה, וכרופא אני בטוח ביעילותו של החיסון. אנו פועלים על מנת לחסן את כל אוכלוסיות היעד בעיר ונמשיך לפעול לשיפור איכות החיים של הקהילה שלנו. יחד ננצח את הקורונה ונחזור לשגרת חיינו".

    מכבי, מובילת שירותי הבריאות בישראל, פתחה את מתחם החיסונים נגד קורונה במודיעין עילית שיאפשר היקף חיסונים נרחב לטובת החברים. החיסון ניתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובתיאום תור מראש. ד"ר חגי פרנקל ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי אירח במתחם את ראש עיריית מודיעין עילית, הרב יעקב גוטרמן, שהודה להנהלת מכבי על הירתמותה המהירה לספק לתושבי העיר את חיסוני הקורונה ביעילות ובנגישות, ואמר כי "מכבי מובילה בשירות ובמקצוענות במודיעין עילית".

    עם השלמת ההיערכות המקדימה למבצע החיסונים הנרחב לטובת תושבי מודיעין עילית, פתחה מכבי את מתחם החיסונים נגד נגיף הקורונה בעיר. המתחם החדש יאפשר לתושבים קבלת חיסונים ביעילות ובנגישות, ויעניק שירות מתקדם ומותאם לטובת חברי מכבי. פתיחת מתחם החיסונים מהווה בשורה של ממש עבור תושבי העיר, שמעתה יוכלו להתחסן בקרבת מגוריהם ובנוחות מרבית. היענות תושבי העיר לביצוע החיסונים תביא להורדת התחלואה ותסייע בחזרה המהירה לשגרה.

    ראש עיריית מודיעין עילית הרב יעקב גוטרמן, שהגיע לפתיחת המתחם החדש והמתקדם, התקבל ע"י ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, הודה להנהלת מכבי על ההירתמות המהירה שתספק לתושבי העיר את חיסוני הקורונה ביעילות ובמקצועיות. "אני רוצה לשבח את הצוותים הרפואיים על שירות נפלא ומסירות למען התושבים. מכבי מובילה בשירות ובמקצוענות במודיעין עילית, ובהזדמנות זו ברצוני להודות למנהל המרחב מר אלון שוורין שפועל ללא לאות למען החברים, ותודה מיוחדת לר' נחמן ניימן, מתאם קשרי הקהילה וחבר מועצת העיר, שעושה את שליחתו עם לב ונשמה".

    ראש העיר הוסיף כי ידאג להוציא קריאה טלפונית לתושבי העיר, על מנת לעודד את ההתחסנות בקרב אוכלוסיות היעד שהוגדרו על ידי משרד הבריאות.

    ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל: "מבצע החיסונים הינו רגע היסטורי עבור תושבי העיר מודיעין עילית ועבור המדינה כולה. זוהי בהחלט זכות לעמוד בראש המבצע במחוז ירושלים והשפלה, שבו יש למעלה מ- 600,000 חברים.  כרופא אני מאמין ומשוכנע שהחיסון בטוח, ואנו במכבי פועלים על מנת להבטיח את מתן החיסונים בצורה היעילה והנגישה ביותר, מתוך אמונה ותקווה שבקרוב נוכל לשוב יחד לשגרת החיים הברוכה. אני מודה לראש העיר על שיתוף הפעולה והמחויבות שלו למען ציבור התושבים בעיר".

    מנהל המרחב מר אלון שוורין: "אנו רואים חשיבות רבה בביצוע חיסונים נגד נגיף הקורונה בהיקפים נרחבים, ומכבי נרתמה כדי לאפשר לתושבים לקבל את החיסונים בזמינות מרבית. היענות התושבים חשובה למיגור הנגיף והשלכותיו, ולכן נאפשר את מתן החיסונים בהתאם להוראות משרד הבריאות באופן ממוקד ומדויק. אני מודה לצוותים המסורים על פעילותם הענפה שהביאה לפתיחת מתחם החיסונים במודיעין עילית".

    מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר: "אני מודה להנהלת מכבי, והצוות הנפלא שעושים עבודת קודש ממש, ותודה מיוחדת לראש העיר שעומד לימיננו בכל עת".

     



    0 תגובות