לא הולכים בתל"ם: מועמד חשוד בפלילים ומועמד עם כתב אישום

    ישראל רובין No Comments on לא הולכים בתל"ם: מועמד חשוד בפלילים ומועמד עם כתב אישום

    עם השקת מפלגת תל"ם עם המועמדים החדשים של בוגי יעלון לכנסת ה-24, מועמד אחד כבר קיבל ביטול על מועמדותו לאחר שנחשף כי ישנו חשדות על עבירת שוחד. בנוסף מועמד אחר עו"ד גונן בן יצחק הוגש נגדו כתב אישום, שהתחייב בתגובה לשאלתנו כי לא ישרת כשר בממשלה

    שלטי הבחירות החדשים של בוגי היום צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עוד לא יבש הדיו על שלטי הבחירות החדשים של תל"ם בחוצות המדינה וכבר יו"ר תל"ם ח"כ משה (בוגי) יעלון, התחיל להסתבך, זה החל לאחר שהציג את הנבחרת החדשה שלו, שדקות אחר כך התברר כי המועמד עו"ד איימן אבו רייא חשוד בפלילים בפרשת קרקעות ונעצר בגינה לפני כשנתיים.

    התיק נגדו פתוח ונבדקת אפשרות להגיש כתב אישום נגדו ונגד עוד כמה מעורבים בהונאה. בתגובה מיהר בוגי יעלון להודיע למועמד אבו רייא כי הוא החליט על ביטול מועמדותו. בוגי אמר בהודעתו כי "ערכי תל"ם ובראשם הדוגמא האישית, מחייבים אותנו בראש ובראשונה. נאה דורש נאה מקיים".

    אך אם חשבנו שבכך נגמר העניין, מועמד נוסף ובולט במפלגה, עו"ד גונן בן יצחק שמוביל את המחאה להתפטרות ראה"מ נתניהו בגלל כתבי האישום שהוגשו נגדו, עומד לדין על הפרעה לשוטר במילוי תפקידו במהלך מחאה לא חוקית.

    בתל"ם מסרו בתגובה: "גונן בן יצחק הגן בגופו על מפגינות ומפגינים, נגדם הופעלה מכתזית בניגוד לפקודות המשטרה ותוך סיכון חייהם". בתל"ם הדגישו: "הוגש נגדו כתב אישום לא בעבירות של שחיתות ציבורית או אישית ובכל מקרה, כל עוד יש כתב אישום בעניינו הוא הודיע כי לא יתמודד לתפקיד שר בממשלה".



    0 תגובות