סכנה לציבור: במהלך סוף השבוע נתפסו 4 חולי קורונה ו-20 מפרי בידוד

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סכנה לציבור: במהלך סוף השבוע נתפסו 4 חולי קורונה ו-20 מפרי בידוד

    במהלך הבידוק המשטרתי במחסומים נתפסו 4 חולי קורונה מאומתים ו-20 מפירי בידוד ברכביהם בחלק מהמקרים עם אנשים נוספים. המשטרה נתנה דוחו"ת על סך 5 אלף ש"ח ובחלק מהמקרים גם זימנה לחקירה את העבריינים

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך המאבק המשטרתי בהפרת הנחיות בריאות, שוטרי אגף התנועה איתרו 4 חולי קורונה מאומתים ו-20 מפרי בידוד רק בסוף השבוע האחרון. בחלק מהמקרים זה נגמר בדו"ח על סכום של 5,000 ש"ח בלבד ובחלק מהמקרים המשטרה גם זימנה לחקירה את מפרי ההנחיות. נזכיר כי המשטרה יכולה לפתוח בחקירה פלילית לחולים מאומתים שיוצאים מביתם.

    המקרה הראשון התרחש במהלך ביצוע פעילות פיקוח ואכיפה במחסום הממוקם בצומת כפר חב"ד על כביש 44, במהלכו עוכבו נהג ושתי נוסעות לבדיקה. בעת הבדיקה מול מערכות משרד הבריאות, התברר כי הנהג תושב לוד בן 58 מפר את ההנחיות ועליו לשהות בבידוד עד 11.01.2021.

    בנוסף, נוסעת תושבת לוד בת 55 ששהתה עמו ברכב, נמצאה כחולה מאומתת בנגיף הקורונה מתאריך 01.01.2021. נגד הנהג נרשם נגדו דו"ח בגין הפרת הבידוד בסך 5,000 ₪ והנוסעת זומנה לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה בהתאם לחוק.

    באירוע אחר במחסום קוממיות על כביש 20, עוכבה נהגת יחד עם שני ילדיה בני שלוש וארבע לבדיקה. בעת הבדיקה מול מערכות משרד הבריאות, התברר לשוטר כי הנהגת תושבת חולון בת 37, מאובחנת כחולה מאומתת בנגיף הקורונה, ואמורה לשהות בבידוד מתאריך 08.01.2021. הנהגת נשלחה לביתה להשלמת תקופת הבידוד כנדרש וזומנה לחקירה בחשד למעשה העלול להפיץ מחלה.

    כמו כן, במחסום הממוקם על כביש 40 בין ביל"ו לרמלה, עוכב נהג תושב תל אביב בן 31 לבדיקה, במהלכה נמצא כי עפ"י מערכות משרד הבריאות, הוא מאובחן כחולה מאומת בנגיף הקורונה ואמור לשהות בבידוד מתאריך 24.12.2020 בהתאם להנחיות משרד הבריאות. הנהג זומן לחקירה בגין חשד למעשה העלול להפיץ מחלה. בסיום הטיפול נשלח לביתו להשלמת תקופת הבידוד כנדרש.

    מהמשטרה נמסר: המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה לבלימת התפשטות הנגיף ככל שידרש במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו.



    0 תגובות