הנציב החליט: בדיקה על התנהלות ראש מח"ש בפרשת הרג הנער אהוביה "ל

    ישראל רובין No Comments on הנציב החליט: בדיקה על התנהלות ראש מח"ש בפרשת הרג הנער אהוביה "ל

    במענה לפניית ארגון "בצלמו" השיב הנציב כי פתח בחקירת המקרה ואף יבדוק את טענות סגן ראש מח"ש, שכן אף הוא הלין על התנהלות ראש מח"ש בפרשת הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל

    המחאה על הרג אהוביה סנדק ז"ל צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציב תלונות השופטים ומערכת המשפט, דוד רוזן בודק את התנהלות ראש מח"ש בפרשת מות אהוביה סנדק ז"ל, הנציב החליט על ביצוע הבדיקה בהמשך לתלונה רשמית שהגיש ארגון זכויות האדם בצלמו נגד קרן בן מנחם.

    כזכור, מיד לאחר פטירת הנער אהוביה סנדק בתאונה הטראגית שנגרמה על ידי בלשי ימ"ר ש"י, הגיעו לזירה עו"ד וחבר הכנסת סמוטריץ' וכן בוחני תאונה פרטיים. מכולם נמנעה הכניסה בהוראה מלמעלה.

    בבצלמו טוענים כי בהמשך סירבה ראש מח"ש לחקור את השוטרים המעורבים בפרשה בטענות הזויות שהנערים הנפגעים לא הגישו תלונה אישית נגדם.

    בעקבות כך, הגיש מנכ"ל ארגון זכויות האדם בצלמו שי גליק תלונה רשמית לנציב הממונה על מייצגי המדינה בערכאות דוד רוזן לחקור לעומק את ראש מח"ש והתנהלותה במקרה זה. במענה לפניית גליק השיב הנציב כי פתח בחקירת המקרה ואף יבדוק את טענות סגן ראש מח"ש, שכן אף הוא הלין על התנהלות ראש מח"ש בעניין.

    שי גליק, מנכ"ל בצלמו מסר לאחר ההחלטה: "צדק לאהוביה זה מה שאנחנו מבקשים. לא ננוח עד שתתגלה האמת ויגיעו לחקר ומיצוי הדין. לא ניתן שיפגעו בזכויות האדם של אזרחי ישראל".



    0 תגובות