נתניהו בנתב"ג: "נצא ראשונים מהמשבר הבריאותי והכלכלי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו בנתב"ג: "נצא ראשונים מהמשבר הבריאותי והכלכלי"

    ישראל ממשיכה לדהור לעבר חיסון כלל האוכלוסייה: לאחר שמעל 72% מהאוכלוסייה הבוגרת חוסנה, הגיע משלוח חדש של חיסוני פייזר כחלק מהרכבת האווירית שתגיע לישראל בתקופה הקרובה. ראה"מ: "כמו שהסתערנו על הקורונה הבריאותית וניצחנו, אנחנו ממשיכים להסתער על הקורונה הכלכלית"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין קיבלו לפני זמן קצר בנתב"ג את משלוח החיסונים הגדול מחברת "פייזר", מדובר בחלק הראשון של הרכבת האווירית משרשרת אספקת החיסונים של פייזר במסגרת המבצע "חוזרים לחיים" שמוביל ראש הממשלה. המשלוח הבא יגיע ביום ראשון הבא.

    ראש הממשלה אמר בנתב"ג לעל רקע מטוס התובלה, "הבאנו היום עוד משלוח ענק של חיסונים לישראל במסגרת מבצע "חוזרים לחיים". נחסן את כולם עד סוף מרץ ונהיה המדינה הראשונה בעולם שיוצאת מהקורונה ופותחת את הכלכלה".

    נתניהו הוסיף, "עוד מאות אלפי חיסונים נחתו עכשיו בארץ. מרגש. אנחנו ביחד מנצחים את הקורונה", נתניהו התייחס למשבר הכלכלי ואמר, "אני מבטיח שכמו שהסתערנו על הקורונה הבריאותית וניצחנו, אנחנו ממשיכים להסתער על הקורונה הכלכלית".

    ישראל ניצבת בראש טבלת חיסון האוכלוסייה בפער ענק על מדינות העולם. עד היום התחסנו מעל 1,817,000 איש במנה ראשונה. אמש החלה ישראל לתת את המנה השנייה. בנוסף, מעל 72% מהאוכלוסייה שמעל גיל 60 חוסנה.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שכחת להגיד בעזרת השם ההצלחה קשורה בזה