פרופ' חגי לוין מצטרף למפלגתו של ח"כ בוגי יעלון

    אבי רבינא 1 Comment on פרופ' חגי לוין מצטרף למפלגתו של ח"כ בוגי יעלון

    פרופ' חגי לוין הודיע על הצטרפותו לרשימת תל"ם בראשות ח"כ בוגי יעלון לקראת הבחירות לכנסת ה-24

    פרופ' חגי לוין צילום: האוניברסיטה העברית
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל שייעץ לאחרונה לקבינט הקורונה, מצטרף לפוליטיקה ויתמודד בבחירות הקרובות במסגרת רשימת תל"ם (תנועה לאומית ממלכתית) בראשות ח"כ משה יעלון.

    ח"כ משה (בוגי) יעלון, יו"ר מפלגת תל"ם ברך על הצטרפותו של לוין: "פרופ' חגי לוין, יו"ר איגוד רופאי בריאות הציבור בישראל, שומר על עמוד שדרה מקצועי נוכח ניהולו החובבני של משבר הקורונה. לוין הוא מחלוצי הרפואה הקהילתית המודרנית ולוחם גדול למען איכות החיים והסביבה. לוין מגלם את היושרה הנדרשת מנבחרי ציבור, את האומץ האינטלקטואלי שכה חסר וצועד בדרכה של תל"ם כדי להחזיר את הביטחון והתקווה לישראל".

    כזכור, יעלון טרם הודיע רשמית על פיצולו סיעתו ממפלגת יש עתיד לקראת התמודדות עצמאית בבחירות הקרובות אך נראה כי דרכם של יעלון ויש עתיד נפרדו. אמש איחל לפיד בהצלחה ליעלון בהמשך דרכו "אני מעריך ומכבד מאוד את יעלון ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך".

    במקביל, שלטי פרסום של מפלגת תל"ם ובמרכזם דמותו של יו"ר המפלגה יעלון כבר נראו אמש במקומות ושנים ברחבי הארץ. בשלב זה, רשימת תל"ם לבדה אינה עוברת את אחוז החסימה באף סקר ונראה כי אם יעלון לא יחבור לרשימה נוספת, הוא ימצא את עצמו מחוץ לכנסת ה-24.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שקרן שעשה סיבוב כדי להיות פופולארי ואז ליקפוץ לכנסת, בעזרת ה לא יעברו את אחוז החסימה