פרופ' דוידוביץ': "הממשלה לא מתפקדת בגלל החשדנות בתוכה"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' דוידוביץ': "הממשלה לא מתפקדת בגלל החשדנות בתוכה"

    פרופ' נדב דוידוביץ' על התנהלות הממשלה במשבר הקורונה: "הממשלה לא מתפקדת בצורה מיטבית בגלל כל החשדנות בתוכה וזה גרם לדחייה של הרבה מאוד דברים" | "שנים דיברנו על הצורך להשקיע במערך חקירות אפידמיולוגיות ובסוף שופכים המון כסף על איזה שהוא גוף (פקע"ר) שבסוף יתפרק"

    בדיקות קורונה צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומייעץ לקבינט הקורונה, פרופ' נדב דוידוביץ' מותח ביקורת על התנהלות הממשלה וקבינט הקורונה במשבר: "עוד בתקופה של גמזו העלנו את תוכנית הרמזור שלקח הרבה מאוד זמן עד שהתקבלה והפכה להיות לא רלוונטית. יש לא מעט חריקות. כל ההתנהלות לפני חנוכה כשאנחנו רצינו להשאיר את הקניונים סגורים, ההתמודדות עם מניעת התקהלויות. כל הנושא של הבדיקות כולל תוכנית 'מגן חינוך' שלא התקדמה".

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר אומר פרופ' דוידוביץ': "הממשלה לא מתפקדת בצורה מיטבית בגלל כל החשדנות בתוכה וזה גרם לדחייה של הרבה מאוד דברים. אני לא פרשן פוליטי אבל יש מחקר מדעי מאוד נרחב שכאשר אין אמון בתוך הממשלה זה משפיע על הטיפול במגיפה עד כדי מקרי מוות".

    על ההחלטה להעביר את מערך הבדיקות לפיקוד העורף: "אני חושב שהסיפור מאוד מורכב. עצוב לי ששנים דיברנו על הצורך להשקיע במערך חקירות אפידמיולוגיות ובמקום להקשיב לזה בסוף שופכים המון כסף על איזה שהוא גוף שבסוף יתפרק ולא ישאר ממנו כלום. הצבא יכול לסייע אבל לא להוביל".



    0 תגובות