מותו של אהוביה סנדק ז"ל; שוטר נעצר בחשד לשיבוש הליכים

    ישראל רובין No Comments on מותו של אהוביה סנדק ז"ל; שוטר נעצר בחשד לשיבוש הליכים

    שוטר שהיה מעורב בפרשת מותו של של אהוביה סנדק ז"ל נעצר על ידי מח"ש בחשד לשיבוש הליכי חקירה | חוננו: "הצגנו למח"ש ראיות ברורות לשיבוש מהלכים. נקווה שמעצר השוטר הוא לא מס שפתיים לציבור – אלא שינוי מגמה במח"ש"

    זירת התאונה צילום: חוננו
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה לחקירות שוטרים עצרה את אחד השוטרים שהיה מעורב בפרשת מותו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, בחשד לשיבוש הליכי חקירה. כך פורסם הבוקר (ראשון) בערוץ 13.

    עו"ד מנשה יאדו מארגון חוננו, המייצג את משפחתו של הנער אהוביה סנדק ז"ל כנפגעי עבירה, הגיש בימים האחרונים מספר תלונות בגין שיבוש הליכי חקירה לכאורה, כנגד השוטרים המעורבים בהרג הנער. לדברי חוננו, עו"ד יאדו העביר למח"ש ראיות ברורות לחשש לשיבוש הליכי חקירה מצד השוטרים.

    "נער צעיר נהרג בידי שוטרים, והחקירה חייבת להיות יסודית ומעמיקה על כל ההיבטים העולים מחומר הראיות, לרבות שיבוש הליכי חקירה בידי השוטרים המעורבים", אומרים בארגון חוננו.

    בחוננו הוסיפו כי "צריך לזכור, שהשוטרים כתבו את דוחות הפעולה רק 5 שעות לאחר האירוע, ונחקרו 3 ימים לאחר האירוע, זה זמן ממושך שנעשו בו דברים. בנוסף, ישנם סימני שאלה נוספים במספר נושאים סביב החקירה, שהצבענו עליהם כבעייתיים. ראינו שגם גורמים במח"ש הצביעו על הדברים כבעייתיים ומעוררי שאלות".

    "אנו ציפייה שכלל השוטרים יחקרו על כלל התלונות. עד כה אנו מאוכזבים מאד מאופן החקירה, ומהדברים שפורסמו מתוך גורמים במח"ש, החקירה פה חייבת להתנהל אחרת ולשנות מגמה, מדינת ישראל חייבת לחקור ולתת תשובות כיצד שוטרים ממשטרת ישראל גדעו את חייו של נער צעיר".

    "עד כה חקירת השוטרים היתה רפה, ולא מקצועית – נקווה שמעצר השוטר הוא לא מס שפתיים לציבור שדורש תשובות, אלא תחילתה של שינוי מגמה אמיתי במח"ש".



    0 תגובות