נתניהו ואדלשטיין קיבלו את מנת החיסון השנייה

    איתי גדסי 4 Comment on נתניהו ואדלשטיין קיבלו את מנת החיסון השנייה

    שלושה שבועות לאחר החיסון הראשון; ראש הממשלה נתניהו ושר הבריאות אדלדטיין קיבלו את המנה השנייה של החיסון: "תתנו כתף לחיסון וכתף לסגר נגד המוטציות"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין קיבלו לפני זמן קצר את מנת החיסון השנייה נגד נגיף הקורונה במרכז הרפואי 'שיבא' תל השומר.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני אמנם מיומן אבל מתרגש, ואני בטוח שכל אזרחי ישראל שעומדים לקבל את המנה השנייה של החיסונים מתרגשים כמוני. בשיחה ה-17 שלי עם ידידי מנכ"ל פייזר אלברט בורלה, סיכמנו על עוד משלוחי ענק של חיסונים למדינת ישראל, מה שיאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 תוך חודשיים, מקסימום עד סוף חודש מרץ".

    "המשלוח הענק הראשון מתוכנן להגיע מחר, ובאמצעות מבצע "חוזרים לחיים" נוכל לפתוח את הכלכלה שלנו במהרה; הפאבים, המסעדות, מכוני הכושר, בתי הספר, בתי הכנסת, התיאטרון. נעשה זאת באמצעות דרכון ירוק, נפרט על כך בהמשך".

    "כדי שזה יקרה אני צריך מכם אזרחי ישראל שני דברים: שתתנו כתף לחיסון וכתף לסגר נגד המוטציות. אנחנו עושים את זה יחד. נכנסו יחד לקורונה ונצא ממנה ראשונים בעולם וחזקים מאי פעם".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מה עובר לו בראש, אלוקים?

    2. 2

      זהו הסדר: הפאבים, המסעדות, מכוני הכושר, בתי הספר, בתי הכנסת, התיאטרון… בשלמא הפאבים קודמים לבתי הכנסת, אך האם הם קודמים לתאטרון? אתמהא?!

    3. 1

      "דרכון ירוק" ומי שלא יעשה חיסון יהיה לו "דרקון ירוק"? – ימים יגידו……..