נתניהו: "נחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 עד סוף מרץ"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו: "נחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 עד סוף מרץ"

    ראש הממשלה נתניהו בהצרה לתקשורת על רקע הגדלת מבצע החיסונים : "ההסכם שהבאתי עם פייזר מאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 עד סוף מרץ ואולי אף לפני כן"

    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין מסרו הערב (חמישי) הצהרה לתקשורת על רקע הגדלת מבצע החיסונים, עם חיסונים נוספים מחברות מודרנה ופייזר.

    נתניהו: "בשבועות האחרונים קיימתי 17 שיחות עם מנכ"ל פייזר, אלברט בורלה. השיחה האחרונה התקיימה ביממה האחרונה. הערב אני נרגש לבשר לכם על פריצת דרך אדירה שתוציא אותנו מהקורונה ותחזיר אותנו לחיים. אנחנו נהיה המדינה הראשונה שיוצאת מהקורונה".

    "ההסכם שהבאתי עם פייזר מאפשר לנו לחסן את כל אזרחי ישראל מעל גיל 16 עד סוף מרץ ואולי אף לפני כן. אנחנו נחסן את כל האוכלוסייה הרלוונטית וכל מי שירצה בכך יוכל להתחסן. המבצע ההיסטורי יקרא 'חוזרים לחיים'. בימים הקרובים אנחנו נפרסם את סדר החיסונים של המבצע".

    "המטוס הראשון מתוכנן להגיע לישראל כבר ביום ראשון ויהיו עוד ברצף. כחלק מההסכם עם פייזר קבענו שישראל תהווה מדינת מודל. מודל מהיר לחיסון המוני של מדינה שלמה. לשם כך הגדלנו את הגעת החיסונים ואף הגדלנו את מספרם. ישראל תחלוק עם העולם את הנתונים הסטטיסטיים שיעזרו לפתח אסטרטגיות להביס את נגיף הקורונה".

    "אנחנו יכולים לעשות זאת כי מערכת הבריאות שלנו היא מהמתקדמות בעולם. ממש אור לגויים. בליל הסדר הקרוב, אם לא יהיה הפתעות, נוכל בעזרת ה' להסב סביב שולחן החג עם סבא וסבתא, אבא ואמא, הילדים והנכדים וכשנשאל 'מה נשתנה', התשובה תהיה 'הכל השתנה' – הלילה הזה כולנו מסובים".

    "באמצעות מבצע חוזרים לחיים נפתח את הכלכלה, נחזור למקומות העבודה, לבתי הכנסת, למסעדות, למרגשי הכדורגל לאירועי התרבות – לחיים שאנחנו כל כך אוהבים ומתגעגעים אליהם".

    "כדי שכל זה יקרה אסור לשכוח לרגע שהמגיפה משתוללת בעולם ביתר שאת. המוטציה הביאה מדינות כמו אנגליה לסגר שלישי מלא ולשיאים של תמותה ותחלואה, אבל אצלינו הנציחון במרחק נגיעה ולשם כך דרוש מאמץ אחרון של כולם ואני קורא לכולם לשמור על כללי הסגר, כל המגזרים בלי יוצא מן הכלל".

    שר הבריאות יולי אדלשטיין: "היום אני גאה במיוחד להיות שר הבריאות. רק תחשבו על זה: מדינת ישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה כמעט שמונה עשר אחוז מאזרחיה התחסנו. אנחנו המדינה הראשונה בעולם שרוב הצוותים הרפואיים קיבלו את החיסון הראשון. שכשבעים אחוז מאוכלוסיית הסיכון שלה התחסנו".

    "הבשורה של הגעה לא רק נותנת זריקת חיסון, אלא זריקת עידוד. במוצאי שבת נתחיל כבר בחיסון המנה השניה –
    בימים הקרובים נתחיל לחזור לקבוע תורים, ולא רק לבני 60 אלא גם לאוכלוסיות נוספות".

    "אני גאה להיות שר הבריאות, אבל יותר מכל גאה להיות ישראלי. להיות אזרח של מדינה שלא חוסכת כל מאמץ כשזה מגיע לבריאות אזרחיה".

    "אני נשאל הרבה מעמיתיי בעולם ומכלי תקשורת בעולם מה הסיבה שישראל מובילה בחיסונים. הסיבה היא בדיוק אותה הסיבה שכל ישראלי וישראלית יודעים שלא משנה מה יקרה להם, מדינת ישראל תמיד תעמוד לצידם, בכל מקום בעולם".

    "להיות ישראלי, זה להיות חלק מקהילה שלא תוותר עליך, שתאבק בעבורך וזה בדיוק מה שאנחנו עושים היום. אנחנו נאבקים על כל חיסון. אנחנו נלחמים בעבור הישראלים. ישראל היא המדינה המובילה בעולם במחויבות שלה לאזרחיה".

    "מדינה ש"ערבות הדדית", היא לא סיסמא בעבורה, אלא דרך חיים. חלק מאותה ערבות הדדית היא גם ההקפדה על הסגר ההדוק שיתחיל הלילה בחצות. אם נעשה כך נגיע למצב שונה. יש לנו אפשרות לשנות את הכל ולחזור לחיים".

    "אני מודה לראש הממשלה על הסיוע בהקדמת החיסונים, לראש המל"ל מאיר בן שבת, לשגריר רון דרמר. אני מודה לצוותים הרפואיים שנמצאים שם כל הזמן למען אזרחי ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נחרב הבית, ואין לנו כהנים, ואין לנו אפר פרה אדומה, ודרכי הטהרה נעלמו מעיני העדה, אבל יש לנו ב"ה דברי חז"ל, דברי הצדיקים האמיתיים שלימדו אותנו כיצד לשמור על טהרה. אין בדברים שאכתוב משום ציווי, אבל חכם הרוצה באמת ובתמים להתקרב לקונו, להתרחק מטמטום השכל, מגשמיות מחניקה ומשמימה, להתקדש, להכין עצמו כלי לקדושה, להרחיק המזיקים ממנו ומצאצאיו ינהג במעט חומרות אלו וישיג השגות גדולת, ובעיקר שמחת הקדושה