הפרויקטור פרופ' אש סייר בביה"ח רמב"ם: "הצוותים שלנו מותשים"

    צבי טסלר No Comments on הפרויקטור פרופ' אש סייר בביה"ח רמב"ם: "הצוותים שלנו מותשים"

    פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש ערך סיור בבית החולים רמב"ם בחיפה: "התרשמתי מאוד מהארגון, מהמוכנות ומהמקצוענות" | מנהל רמב"ם: "הצוותים שלנו מותשים, אך מחויבים למטרה"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, ביקר לפני שעה קלה בבית החולים רמב"ם, על מנת ללמוד מקרוב על היקף הפעילות, האתגרים ויכולות המרכז הרפואי הגדול בצפון בטיפול בחולי קורונה. פרופ' אש פגש את נציגי הנהלת רמב"ם, בראשם דר' מיקי הלברטל, מנהל רמב"ם, אשר סקר בפניו את התמודדות המרכז הרפואי עם הקורונה, במיוחד מאז החל הגל השלישי ואיתו העלייה בתחלואה.

    בתום ישיבת עדכון קצרה, יצאו פרופ' אש ודר' הלברטל לסיור בחמ"ל הפיקוד של רמב"ם על המתקן התת-קרקעי לטיפול בחולי קורונה, שם פירט דר' הלברטל בפניו על האופן שבו פועל המתחם, על השילוב של טכנולוגיות מתחום התעשייה הצבאית והייט-טק הישראלי בטיפול בחולים, על האתגרים והתמודדויות שהצוותים חווים ועל שילוב חיל הרפואה במסגרת "כתר צה"ל" בטיפול באזרחים, מחלקה אשר שבה ונפתחה שוב ברמב"ם לפני מספר ימים.

    בתום הסיור בחמ"ל ירדו פרופ' אש ודר' הלברטל לסיור בבית החולים התת קרקעי ברמב"ם, מתקן ייחודי, הגדול מסוגו בארץ לטיפול בקורונה. תחת מיגון, סיירו השניים בין מחלקות הכתר השונות, כשפרופ' אש נחשף לחוויית הטיפול והשהייה מתחת לאדמה.

    "רמב"ם מתמודד כבר תקופה ארוכה עם עומס גדול ועכשיו אתם נמצאים בשיא", אמר פרופ' אש במעמד הביקור, "התרשמתי מאוד ממה שראיתי, מהארגון, מהמוכנות מהמקצוענות, מהשימוש באמצעים מתקדמים. זה נראה מדהים. כל הכבוד על העשיה לאורך כל התקופה. אני בטוח שזה גם בא לידי ביטוי בתוצאות".

    "אנחנו בעיצומו של גל תחלואה שלישי", אומר דר' הלברטל, "עם כמות חולים שהולכת וגדלה מיום ליום. הצוותים שלנו מותשים, אך מחויבים למטרה. עם חיסון האוכלוסיה בישראל, ורגע לפני הידוק הסגר שיתחיל היום בלילה, זה הזמן לתפוס את עצמנו בידיים וכחברה לזכור את ערך ההדדיות. שמירה על הבריאות של כל אחד מאיתנו היא שמירה על הבריאות של כולנו. אנחנו נעשה את העבודה שלנו והציבור את מה שמוטל עליו – ריחוק חברתי, הגיינה ומסיכה".

    בתוך כך, ברמב"ם מטופלים בשעה זו 99 חולים במחלקוטת הכתר (קורונה), ביניהם 54 במצב קשה, 20 מתוכם מונשמים.



    0 תגובות