סגר שלישי: משרד החינוך אישר תקציב לרכישת מכשירים כשרים

    איתי גדסי 2 Comment on סגר שלישי: משרד החינוך אישר תקציב לרכישת מכשירים כשרים

    משרד החינוך אישר הקצבה למוסדות חינוך חרדים, לרכוש מכשירי פלאפון כשרים לטובת התלמידים שיקיימו למידה מרחוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נכנסים לסגרמלסגר שלישיהשלישי: משרד החינוך מאשר להעניק למוסדות החינוך החרדים הקצבה כספית כנגד רכישה עצמית של מכשירים סלולריים כשרים לתלמידי החינוך החרדי בדור 3 ללמידה מרחוק.

    זאת בעקבות פניית רבני קהילות שמכשירים מסויימים לא אושרו ואינם ראויים לבני תורה, בעקבות כך משרד החינוך הוציא הנחיה לאפשר רכישת מכשירים בדור 2 ו-3 ללמידה מרחוק.

    את מכשירי הפלאפון עצמם ירכשו באופן עצמאי המוסדות החרדים ויזכו על כך ואת חבילות התקשורת ירכוש משרד החינוך באמצעות מכרז מרכזי של מנהל הרכש.

    כזכור, במסגרת ההיערכות ללימודים במוסדות החינוך החרדים בצל ההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה, גייס שר החינוך יואב גלנט תקציב של עשרות מיליוני שקלים עבור הצטיידות במכשירים סלולריים כשרים ללמידה מרחוק.

    כך שגם במשפחות מבורכות בילדים ניתן יהיה ללמוד באין מפריע ללא בעיה של מחסור במכשירים. כאשר עוד בסבב הראשון של הקורונה, גייס סגן השר הרב מאיר פרוש תקציבים של מיליוני שקלים עבור רכישת מכשירים כשרים לטובת ילדי החינוך החרדי.

    סגן השר פרוש אמר לאחר ההחלטה: "אני מודה למנכ"ל המשרד עמית אדרי ולסמנכ"ל תקשוב וטכנולוגיה מר מוהנא פארס שעשו בימים האחרונים ככל יכולתם בכדי לקדם את המהלך ולפתור בעיות בירוקרטיות, כך שילדי המוסדות החינוך החרדים יוכלו להנות ללמוד מרחוק עם מכשירים שמאושרים על ידי הרבנים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מתי????
      ממחר אין לבעלי ולי טלפון!!!
      זה היה צריך להיות כבר לפני חודשים!!!1

    2. 1

      איפה הכסף??
      איפה הפלאפון??
      נשאר בכיס של ….