סער נגד נתניהו: "מנסה לצייר תמונה ורודה – ישראל נכנסת לתקופה קשה"

    איתי גדסי 1 Comment on סער נגד נתניהו: "מנסה לצייר תמונה ורודה – ישראל נכנסת לתקופה קשה"

    יו"ר התקווה החדשה גדעון סער תוקף את ראש הממשלה על רקע הכניסה לסגר שלישי: "לא היינו אמורים להגיע לסגר הזה. אזרחי ישראל וכלכלת ישראל שילמו מחירים כבדים כדי שלא נגיע לסגר הזה"

    גדעון סער צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר תקווה חדשה גדעון סער תוקף הערב (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה על רקע כניסת ישראל לסגר שלישי לאור העלייה הדרמטית בתחלואה בימים האחרונים, לדברי סער: "ממשלת ישראל אכזבה. נתניהו נכשל כישלון מנהיגותי וניהולי מוחלט. דבר אחד ברור: מי שכשל- לא יוכל לתקן".

    בפתח דבריו אמר סער, "אזרחי ישראל, ערב הכניסה לסגר נוסף חייבים לומר את האמת – לא היינו אמורים להגיע לסגר הזה. אזרחי ישראל וכלכלת ישראל שילמו מחירים כבדים כדי שלא נגיע לסגר הזה. יש ענפים שלמים שעוד לא נפתחו מהסגר השני, ומאות אלפי אזרחים שעוד לא חזרו לעבודתם".

    לטענת סער, "בידי מדינת ישראל יש כלים שיכלו למנוע את הסגר הזה. אבל ממשלת ישראל איכזבה. נתניהו נכשל כישלון מנהיגותי וניהולי מוחלט. הכלכלה קרסה. שנת הלימודים נהרסה. עשרות אלפי עסקים התרסקו. אמון הציבור אבד. והיום – שוב עומדים אזרחי ישראל לשלם מחיר כבד על כישלונות ממשלתם".

    סער האשים את הממשלה כי "לא התקיימה אכיפה אפקטיבית במוקדי התקהלות. לא הועברו סמכויות לרשויות המקומיות. לא בלמו את יבוא הנגיף מחו"ל באמצעות בדיקות לשבים בנתב"ג".

    סער תקף אישית את נתניהו ואמר, "נתניהו מנסה לצייר תמונה ורודה, אך האמת היא שישראל נכנסת לתקופה קשה. התחלואה תהיה גבוהה עוד יותר לפני שהמצב ישתפר. לצערי, נדע עוד הרבה קורבנות בנפש. כל אחת ואחד מהם – עולם ומלואו".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה גובל ברשעות! סער יודע היטב שאין לו ולא היו ולא יהיו לו שום פתרונות קסם למצב. כל הטענות צריכות להיות מופנות לנגיף, מה לעשות, הוא לא מתרשם, לא מגנץ ולא מבנט וגם לא ממך!