שר הביטחון בדיון הערכת מצב: תגבור כוחות בפיקוד העורף ופתיחת מלוניות

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון בדיון הערכת מצב: תגבור כוחות בפיקוד העורף ופתיחת מלוניות

    שר הביטחון בני גנץ קיים דיום הערכת מצב יחד עם סגן הרמטכ"ל אייל זמיר. גנץ הורה על תגבור הכוחות בפיקוד העורף והחובשים בנקודות החיסונים. בנוסף הורה על כניסת פלסטינים לישראל במידה ותחום הבנייה יהיה פתוח

    שר הביטחון בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ קיים היום (רביעי) הערכת מצב בראשותו לקראת תחילת הסגר, שיחל בחמישי בחצות בהשתתפות סגן הרמטכ"ל אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין, עוזר השר להתגוננות משה אדרי וראש רח"ל יורם לרדו.

    בסיכום ההערכת מצב הנחה השר גנץ על תגבור פריסת אנשי חיל ואנשי המילואים של פיקוד העורף ביקל"רים ברשויות המקומיות.

    בנוסף הנחה על המשך הסיוע למערכת הבריאות באמצעות 700 חובשים שהצטרפו למבצע החיסונים, תגבור בתי החולים באמצעות גיוס מחודש של יחידות הסיוע של פיקוד העורף (יחצ"בים), והמשך הרחבת הטיפול בבדיקות ובחקירות.

    בכדי למנוע עיכובים במחסומים ראש הראות החירום הלאומית יפעל להסדיר את אופן מתן האישורים למעבר בסגר כפי שהתקיים בפעמים קודמות תוך ביצוע ההתאמות הנדרשות.

    תחום הבנייה בישראל: שר הביטחון הנחה ככלל, להיערך לסגר על שטחי יהודה ושומרון. במסגרת זו, יוחרגו עובדים בתחומים חיוניים. במידה וענף הבנייה יוגדר כפתוח בישראל, יוכלו להיכנס גם פועלים פלסטינים.

    גנץ הורה לפתוח מלוניות קורונה נצורות שיסייעו למבודדים מהציבור החרדי ושיהיו ערוכים לקליטת חוזרים ממדינות אדומות שבהן קיימת המוטציה.

    אוכלוסייה בסיכון קודמת לחיילים: שר הביטחון הורה שלא לבקש מנות חיסון נוספות ממשרד הבריאות, כל עוד לא מוצה החיסון של האוכלוסיות בסיכון ואנשי ההוראה שצריכות לקבל עדיפות.

    במהלך הערכת המצב עודכן גנץ, כי עד כה פרוסים אנשי מערכת הביטחון ב-234 רשויות במסגרת תוכנית אנשי חיל שתוגברה במארזי מזון לקראת הסגר, וכי אתמול עמד מספר החקירות האפידמיולוגיות שנערכו על שיא של 7,700, זאת לצד קרוב ל-120 אלף דגימות שהגיעו למעבדות.



    0 תגובות