פרקליטי נתניהו: "ראה"מ לא ביקש חסינות"

    ישראל רובין No Comments on פרקליטי נתניהו: "ראה"מ לא ביקש חסינות"

    פרקליטי ראש הממשלה מסבירים כי בעקבות סוגייה משפטית שעלתה, בעקבות כך שהפרקליטות הגישה כתב אישום חדש, דנו האם על הכנסת לדון מחדש על החסינות? על כך עדיין אין תשובה

    The start of the trial against Israeli prime minister Benjamin Netanyahu at the District Court in Jerusalem. PM Netanyahu is on trial on criminal allegations of bribery, fraud and breach of trust. May 24, 2020. Photo by Amit Shabi/POOL ***POOL PICTURE, EDITORIAL USE ONLY/NO SALES, PLEASE CREDIT THE PHOTOGRAPHER AS WRITTEN - AMIT SHABI/POOL*** *** Local Caption *** ביבי הצהרה בית משפט מחוזי משפט נתניהו צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר גל הדיווחים על בקשת חסינות חדשה מצידו של ראש הממשלה, פרקליטי רה"מ מבהירים היום (רביעי) בנחרצות כי רה"מ נתניהו לא ביקש חסינות. לדברי הפרקליטים כי ההתייחסות שלהם לעניין החסינות היא עניין טכני.

    העניין עלה בעקבות סוגיה משפטית שעלתה בימים האחרונים: האם העובדה שהפרקליטות הגישה כתב אישום חדש מחייבת על פי חוק דיון מחודש בכנסת? טרם התקבלה לכך תשובה ועל כן רה"מ לא דן בעניין.

    פרקליטי ראה"מ הוסיפו, "כידוע, בכתב האישום הישן רה"מ ויתר על החסינות על אף שעמדה לו הזכות לכך, וזאת בניגוד לקמפיין התקשורתי המטעה שטען שהוא לא יוותר על החסינות".



    0 תגובות