דרעי נפגש עם הוריו של אהוביה: "עולות שאלות המצריכות בדיקה רצינית"

    איתי גדסי No Comments on דרעי נפגש עם הוריו של אהוביה: "עולות שאלות המצריכות בדיקה רצינית"

    השר אריה דרעי נפגש עם הוריו של הנער אהוביה סנדק ז"ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי ושמע מהם על הנער וחבריו והטענות הקשות כנגד ימ"ר ש"י. דרעי הורה לח"כ משה ארבל לסייע ולהיות חלק מהצוות המשפטי. עד לחקר האמת

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההפגנות הרבות ברחבי הארץ במחאה על הרג הנער אהוביה סנדק ז"ל, יו"ר תנועת ש"ס ושר הפנים אריה דרעי נפגש היום (רביעי) בלשכתו עם הוריו של אהוביה סנדק ז"ל, איילת ואברהם, יחד עם ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן.

    ההורים סיפרו שעה ארוכה על בנם אהוביה, על הדרך הייחודית בה התנהלו חייו בגבעת מעוז אסתר ועל מסירותו ללימוד התורה והקדשת חייו למען ארץ ישראל. אביו של אהוביה הקריא לשר שירי אמונה אותם כתב אהוביה לפני כחצי שנה המסבירים על ייחודיותו של הנער אהוביה ז"ל.

    ההורים העלו בפני השר טענות קשות על התנהלות המשטרה בחקירת האירוע. לטענתם, המשטרה לא מספרת להם את האמת בכל הקשור לאופן מותו של בנם.

    בעקבות אמירות ההורים, הורה השר דרעי לחבר הכנסת עו"ד משה ארבל להיכנס לעובי הסוגיה, לסייע למשפחה ולהיות חלק מהצוות המשפטי עד למיצוי חקר האמת. בנוסף, השר הבטיח לפעול בכלים העומדים לרשותו בכדי לבדוק את מעמדה של המחלקה לפשע לאומני בימ"ר יו"ש ומהו אופן עבודתה.

    ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן העלה בפני השר את בעיית תקצוב השיקום והטיפול בנוער הגבעות אשר נפסק בשל סיומה של השנה ואי העברת תקציב מדינה.

    השר דרעי לקח לתשומת ליבו את נושא התקצוב ואמר כי יפעל לטובת העניין, שהינו נושא חשוב.

    השר אריה דרעי אמר לאחר הפגישה: "שמעתי את ההורים הכואבים של אהוביה, ילד נעים וכשמו כן הוא, אהוב. הנסיבות הטראגיות שבהן הוא נהרג מעלות שאלות המצריכות בירור ובדיקה רצינית. שמעתי מההורים על העוצמה שיש בנערים, החברים של אהוביה, והיום הם הכירו לי לעומק את איכותם ומסירותם של הנערים האלה וחשוב שנעזור להם".

    הוריו של אהוביה ז"ל, איילת ואברהם הודו לשר דרעי: "אנו מודים לשר הפנים שפגש אותנו ושמע את אשר על ליבנו. אנו מעריכים את הקשבתו ואת כאבו הגדול לזכרו של אהוביה".



    0 תגובות