ראש מחלקת המבצעים: "לא יהיו פשרות באף מגזר – נפעל ביד קשה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ראש מחלקת המבצעים: "לא יהיו פשרות באף מגזר – נפעל ביד קשה"

    ראש מחלקת המבצעים המשטרה נצ"מ ישי שלם בשיחה לכתבינו בנצי לייזרוביץ מבהיר כי הסגר שיחל בחמישי יהיה קפדני ללא פשרות. יחד עם זאת מבהיר "לא תראו שוטרים בבי"כ ובבי"ס". ומספר כיצד ייראה הסגר ביום ובלילה, והחקירה הפלילית שיכולה להיפתח כנגד מפר בידוד | כל הפרטים

    סגר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשטרת ישראל נערכים לסגר השלישי: ראש מחלקת מבצעים נצ"מ ישי שלם אמר הערב (רביעי) בתדרוך לכתבי המשטרה, כי בהתאם להחלטות הדרג המדיני אנו נערכים לסגר החל ממחר (חמישי) בחצות.

    כ- 5000 שוטרים יתפרסו ממחר בתחילת הסגר וייאכפו את התקנות. אגף התנועה יפעיל מחסומים בכבישי הארץ. מהשעה 7 בבוקר ועד 7 בערב עיקר המחסומים יהיו בכבישי הצפון והדרום ופחות במרכז הארץ כדי שלא ייווצרו פקקי תנועה.

    מהשעה 7 בערב ועד 11 בלילה כמות המחסומים תגדל בכבישים. בסה"כ יהיו בין 15 ל 25 מחסומים. חשוב שהציבור יידע שיהיו עומסי תנועה בעקבות המחסומים ומי שלא צריך לצאת מהבית ואינו חיוני שיישאר בביתו, אומר נצ"מ שלם.

    עוד הוסיף ראש מח' מבצעים הפעם לא יהיו פשרות , תהיה אכיפה ויינתנו דוחו"ת. לא תראו שוטרים נכנסים לבתי ספר ומפזרים תלמידים, וככה"נ לא תראו שוטרים נכנסים לבתי כנסת, כן יש הידברות של בכירי המשטרה עם ראשי המגזר החרדי.

    בסופו של דבר אכיפה לבד לא תתן ולא תוריד תחלואה, צריך שתוף פעולה מלא של הציבור. וזו הקריאה של המשטרה לציבור, כדי להוריד את התחלואה צריך שגם אתם האזרחים תירתמו למשימה, מי שלא צריך להיות מחוץ לביתו ,פרט למתן חיסון, סופרים, קניית תרופות – שיישאר בביתו.

    לראשונה אומרים במשטרה: כי בסמכותם לפתוח בחקירה פלילית ולפיכך חולה מאומת שיהיה מחוץ לביתו יקבל זימון להתייצב במשטרה בתום מחלתו וייפתח נגדו בחקירה פלילית. חייב בידוד שייתפס מחוץ לביתו בפעם הראשונה והשנייה יקבל קנס ובפעם השלישית חקירה פלילית.

    אם נראה חריגה בהנחיות ולא משנה מאיזה מגזר, נפעל ביד קשה. ולסיום שוב מבקש נצ"מ ישי שלם להעביר מסר לציבור: אנו בעיצומה של מגיפה וגל מסוכן שבכל יום ויום ישנם הרבה מאד חולים וחולים קשה, אנו נכנסים לסגר כדי להוריד את התחלואה, ללא שת"פ מלא שלכם האזרחים יהיה קשה מאד. אנא, אנא, מי שלא צריך להיות בחוץ שיישאר בביתו.



    0 תגובות