- רדיו קול חי - -

בנט בהסתה פרועה: "אצלי לא תהיה סחטנות"

בחירות תשפ"א. יו"ר "ימינה" ח"כ נפתלי בנט תוקף היום את נציגי המגזר החרדי ואת ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהודעה שהוציא לתקשורת, תקף בנט את הציבור החרדי ואמר: "חוקיה של מדינה אינם בגדר המלצה בלבד. נתניהו בהתנהגותו הביא עלינו את המצב שבו כל אחד עושה דין לעצמו. כך החיסונים נלקחו ע"י חולדאי לצרכים פוליטיים, והפוליטיקאים החרדים עושים דין לעצמם ומסכנים את הציבור שלהם ואת כלל אזרחי ישראל. אובדן השליטה הזה הוא לצערי רעה חולה של שלטון נתניהו. שבעצמו לא ידע לתת דוגמה אישית, והניח אינטרסים פוליטיים ואישיים מעל לטובת המדינה".

בנט תקף: "במקום חיסול מהיר של התחלואה במגזר החרדי, קיבלנו גמגום שמאריך סגר ומגביר שנאה. (חלק מההורים וממנהלי המוסדות מהמגזר החרדי פונים אליי ומתחננים לאכיפה שתחזיר את האחריות מהם למדינה). עם כל הכבוד, לא מדינת תל אביב תעשה דין לעצמה ולא יהיה דין שונה בבני ברק. כפי שלא אאפשר להפלות לרעה ילד המגזר החרדי כך לא אאפשר להפלות לרעה ילד שאינו מהמגזר החרדי. במשמרת שלי כראש הממשלה לא תהיינה הפגנות הדבקה המוניות ולא יהיה מצב שתלמידי החינוך הממלכתי בבית בעוד שלימודים מתקיימים בחינוך העצמאי".

לסיום, שלף בנט משפט שנדמה כי נלקח מבית היוצר של ליברמן, לפיד ושות' ואמר: "אצלי תהיה שותפות, לא סחטנות. השתתפות, ולא בדלנות. מדינת ישראל היא הריבון פה".