- רדיו קול חי - -

ממשיכים להסתדר: קבוצת ח.י. התאגדו בהסתדרות הלאומית

קבוצת ח.י הוקמה ב-1986 ע"י איש העסקים יוסי סרודי ומעסיקה היום כ-600 עובדים. ח.י הינה אחת הקבוצות לייבוא ושיווק של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ולתכנון וביצוע של פרויקטים בתחום מוצרי החשמל, האלקטרוניקה, התקשורת והאנרגיה הסולארית.

התאגדות העובדים בקבוצה באה לאחר התאגדותם המוצלחת של 200 עובדי חברת הבת "בסט מובייל" בקיץ האחרון במסגרת ההסתדרות הלאומית.

איתמר שרוני, סמנכ"ל אגף הגיוס בהסתדרות הלאומית: "אנו מברכים את עובדי הקבוצה על הצטרפותם למשפחת ההסתדרות הלאומית דווקא בתקופה מאתגרת זו בעולם יחסי העבודה. במיוחד עכשיו, תפקידו האמיתי של ארגון העובדים הוא להוות בסיס יציב ומשענת רחבה לחברים ולעובדים אשר מבקשים ייצוג של ארגון עובדים מקצועי, אחראי ומוביל במגזר העסקי. אנו בטוחים כי יחד, בשיתוף פעולה עם הנהלת החברה והעובדים נוכל להמשיך ולהצעיד את החברה להישגים, תוך מתן תמורות ראויות לעובדים. בכוונת ההסתדרות הלאומית ו-ועד העובדים לנהל מו"מ לחתימה על הסכם קיבוצי מיוחד אשר יסדיר את תנאי העובדים בקבוצה".

מוועד הפעולה נמסר: "אנו שמחים על התארגנות העובדים והקמת הוועד ומודים להסתדרות הלאומית על הסיוע במיוחד התקופה הזאת. אנו מקווים כי נוכל לנהל משא ומתן בשיח מכבד עם הנהלת החברה וההסתדרות".