גנץ בוחן חיבור עם ימינה: בנט לא שולל: "החיבורים יפורסמו בזמן המתאים"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ בוחן חיבור עם ימינה: בנט לא שולל: "החיבורים יפורסמו בזמן המתאים"

    בני גנץ בוחן בימים האחרונים חיבור פוליטי למפלגת ימינה, לאחר ההתרסקות של כחול לבן. הבעייה: סמוטריץ' כלול בחבילה. בכחול לבן מכחישים בתוקף את האפשרות. בימינה לא שוללים. בליכוד תוקפים: "בזמן שלגדעון ובנט אין ממשלה בלי השמאל, רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין"

    בנט וגנץ בכנסת צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור ההתרסקות בסקרים, יו"ר כחול לבן בני גנץ בוחן חיבור פוליטי עם מפלגת ימינה של נפתלי בנט, אך בתנאי שסמוטריץ' לא יהיה חלק מהמפלגה. בתווך עבורים שליחים בין המפלגות לנסות ולבדוק היתכנות של המהלך, כעת בנט לא שולל בניגוד לגנץ הוא מעוניין להשלים את החיבור עם סמוטריץ' בצורה וודאית. גנץ יצטרך לדלג על המהמורה שסמוטריץ' והוא יהיו באותה מפלגה. כך מדווחת דפנה ליאל.

    כזכור לפני כחודשיים נפגש ח"כ בנט עם שר הביטחון בני גנץ והרוחות המערכת הפוליטית סערו לאחר שאבי ניסנקורן אמר כי אינו שולל ממשלה בראשות נפתלי בנט, בליכוד תקפו את בנט על פגישתו עם בני גנץ.

    בנט כתב לאחר הפגישה: "היום נפגשתי עם שר הביטחון בני גנץ כדי למצוא פיתרון לכ- 200 חיילים בודדים משוחררים נטולי קורת גג. אין להם היכן לישון הלילה" בנט סיפר כי "גנץ כהרגלו היה אדיב וענייני וסיכמנו על צעדי המשך. מאז הפגישה צייצני נתניהו ועוזריו פתחו נגדי בקמפיין "בנט נפגש עם גנץ" כאילו פגשתי מינימום את עזמי בשארה".

    בנט תקף את המבקרים וכתב: "אתם אמיתיים? גנץ הקדיש את חייו למען עם ישראל. הוא גם שר הביטחון. הוא שמאל ציוני ואני ימין ציוני, ואמשיך לפגוש אותו עוד 2000 פעם למען חיילי צה"ל".

    מכחול לבן נמסר בתגובה: "דיווח שקרי, גנץ לא שוקל חיבור לימינה. די להמצאות ולשקרים. מוטב שפוליטיקאים יתרכזו בניהול אחראי של המדינה ולא בספינים".

    מימינה נמסר בתגובה: "כמו הציבור בישראל, גם פוליטיקאים שונים מחפשים מנהיגות אמיתית שאפשר לסמוך עליה, זו הסיבה שרבים פונים אלינו להצטרף לימינה ולדרכה. בנט ממוקד בגיבוש תכניות לאומיות לשיקום הכלכלה, החיבורים יפורסמו בזמן המתאים".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "בנט רוצה לרוץ עם גנץ, אהוד ברק מצהיר שגדעון סער בצד שלו בשמאל – בזמן שלגדעון ובנט אין ממשלה בלי השמאל, רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא".

    יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן כתב לפני זמן קצר: "זה הזמן להקמת גוש ציוני וליברלי חזק שישים בראש סדרי העדיפויות את אלו שמשרתים בצה"ל ובמילואים, עובדים ומשלמים מיסים. ישראל ביתנו גאה להוביל את המהלך שישים סוף לשלטון נתניהו, דרעי וליצמן ויחזיר את התקווה למדינת ישראל ואזרחיה".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אחדות דתית!!! חזית דתית!!! אך בנט לא שייך לזה! סמוטריץ' כך אחריות! תתחבר למי שמתאים – איתמר בן גביר!