איראן תפסה מיכלית דרום קוראינית שהייתה בדרכה לאיחוד האמירויות

    שלמה ריזל No Comments on איראן תפסה מיכלית דרום קוראינית שהייתה בדרכה לאיחוד האמירויות

    חיל הים של משמרות המהפיכה לכד מיכלית נפט של דרום קוריאה שהייתה בדרכה לנמל פוגירה באיחוד האמירויות. דובר המיליציה החותית אמר היום: "נמלי תימן לא יישארו סגורים בעוד נמלי שליטי האמירויות ושליטי ערב הסעודית פתוחים"

    המיכלית הדרום קוריאנית
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיכלית נפט דרום קוראינית, נתפסה ע"י אנשי חיל הים של משמרות המהפכה האיראניים במיצרי הורמוז בדרכה לנמל פוג'ירה באיחוד האמירויות, המיכלית נלקחה לאיראן עם אנשי צוותה. בהודעת חיל הים של משמרות המהפכה נכתב כי המיכלית נתפסה: בגין הפרות חוזרות ונשנות של חוקי הסביבה הימית.

    בתוך כך, דובר המיליציה החו'תית הנאמנה לאיראן אמר, "נמלי תימן לא יישארו סגורים בעוד נמלי שליטי האמירויות ושליטי ערב הסעודית פתוחים". הדובר איים בשיגור טילי שיוט על מטרות במפרץ. והוסיף כי יש להם מטרות רגישות בעומק השטח הסעודי בטווח הטילים המוצבים בתימן.

    באיראן מגבירים את הלחץ על מדינות העולם והודיעו כי יגבירו את העשרת האורניום ב-20% בכור הגרעיני. מהועדה לאנרגיה אטומית נמסר: הפקחים שלנו עוקבים אחר מתקן פורדו באיראן.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחבס להודעת איראן בפתח ישיבת הממשלה ואמר: "איראן הודיעה שתעלה את רמת העשרת האורניום ותקדם את היכולת התעשייתית להעשיר אורניום מתחת לאדמה".

    נתניהו הבהיר, "זו הפרה בוטה ומוחלטת של המחויבות שלה. אין לכך שום הסבר אחר – פרט למימוש המשך כוונתה של איראן לייצר נשק גרעיני. אני חוזר ואומר – ישראל לא תאפשר לאיראן לייצר נשק גרעיני".



    0 תגובות