גנץ על ההתמודדות מול איראן: "עובדים בכל הזירות עם שותפים רבים"

    איתי גדסי No Comments on גנץ על ההתמודדות מול איראן: "עובדים בכל הזירות עם שותפים רבים"

    שר הביטחון התייחס בישיבת הממשלה לאיום מאיראן וקרא למדינות העולם להתאחד נגד האיום החמור, "כל העולם צריך להגביר את הלחץ שלו, ואנחנו חייבים להבטיח שלמערכת הביטחון יש את המשאבים הנדרשים"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    8:52
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ דנון: עלינו להתחשב אך ורק באינטרס הישראלי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ התייחס היום (שני) בפתח ישיבת הממשלה להודעה של איראן על עלייה בעשרת האורניום ב-20%, "איראן היא אתגר עולמי, אזורי וגם אתגר למדינת ישראל. מערכת הביטחון וכלל הגופים צריכים להמשיך לעקוב אחרי העניין הזה ואסור למדינת ישראל להסכים שאיראן תהפוך לגרעינית ותוכל להתקדם ביתר שאת לכיוון השאיפות שלה".

    גנץ קרא לשאר המדינות העולם ואמר, "כל העולם צריך להגביר את הלחץ שלו, ואנחנו חייבים להבטיח שלמערכת הביטחון יש את המשאבים הנדרשים על מנת להיות ערוכים להתמודדות עם איראן ככל שיידרש בכל הזירות, אנחנו עובדים בכל הזירות עם שותפים רבים וצריך להמשיך את המגמה הזו".

    גנץ הודה לכוחות הביטחון על התפיסה של המחבל שרצח את אסתר הורגן ז"ל: "אני מבקש להביע את הערכתי לשב"כ, למשטרה, ולצבא, על תפיסת המחבל שרצח את אסתר הורגן. אנחנו צריכים להמשיך להילחם בטרור בכל אחת מהזירות ובה במקביל להמשיך ולשפר את התשתיות הביטחוניות שלנו בכלל זירת המבצעים בצה"ל, בתוכם גם באזור יהודה ושומרון".

    גנץ קרא לחסן את אנשי החינוך במסגרת מבצע החיסונים, "צריך לקדם גם את חיסוני המורים מהר ככל שניתן ולהימנע ככל שניתן מפגיעה במערכת החינוך. אם ניאלץ לפגוע במערכת החינוך כדאי שנעשה כבר כעת את כל הפעולות הנדרשות, ביחד עם המורים, על מנת למצוא את האופן שבו אנחנו מפצים בימי לימודים נוספים בהמשך לתלמידים שכל כך נפגעו במהלך השנה הזו כתוצאה ממשבר הקורונה".

    בסיום דבריו אמר, "אני חושב שאנחנו צריכים לבוא לכל הנושאים האלה בצורה משותפת כממשלה. למרות הוויכוחים הפוליטיים בינינו, יש פה דברים שישראל צריכה לפני כל דבר אחר ואני מציע שנקדם אותם".



    0 תגובות