ועדת הכלכלה אישרה את הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי שיציל חיים

    עמית דניאל No Comments on ועדת הכלכלה אישרה את הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי שיציל חיים

    יום היסטורי: ועדת הכלכלה אישרה את הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי שיציל חיים – הלכה למעשה בכבישי ישראל

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאמץ נשא פרי: לפני זמן קצר, הבוקר, (שני) אישרה ועדת הכלכלה את הכנסת הטכוגרף הדיגיטלי כאמצעי חובה.

    מדינת ישראל היא מעצמת הייטק אבל נחשבת מדינה נחשלת בכל הנוגע להטמעת טכנולוגיות מתקדמות להצלת חיים. הבוקר נעשה מהלך היסטורי, הטכוגרף הדיגיטלי שמנטר ומתריע על המערכות והנהיגה בכלי רכב כבדים, ייכנס כאמצעי חובה.

    באירופה זו חובה משנת 2006, הבוקר ישראל מיישרת קו. כבר ב-2010 הצהיר משרד התחבורה שהטכוגרף הדיגיטלי הינו מציל חיים וצריך שייכנס לכלי הרכב הכבדים, ובדחיפה ומאמץ מצד ההסתדרות הלאומית וארגון הנהגים, הבוקר כאמור זה קרה.

    ההסתדרות הלאומית וארגון הנהגים מסכמים שנה מוצלחת עם אישור הטכוגרף, הכנסת המחיצות באוטובוסים וחדרי התרעננות. חברי הוועדה שיבחו הבוקר את ששי שדה, יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית על עבודתו המקיפה והרצינית בנושא הטכוגרף והודו לו על ההתגייסות בנושא.

    ההסתדרות הלאומית מוסרת: "זהו יום היסטורי למדינת ישראל. אנו מודים ליו"ר הוועדה ח"כ יעקב מרגי על הנחישות והעברת התקנות ולחברת הוועדה, ח"כ אתי עטיה וליתר חברי ועדת הכלכלה על הצבעה בעד תקנות הטכוגרף הדיגיטלי שיסייע למנוע תאונות קטלניות בכלי רכב כבדים. אחרי שלקחנו את הנושא קרוב לליבנו ופעלנו במרץ, התקנות אושרו הבוקר בוועדת הכלכלה. זהו יום חשוב והיסטורי מאין כמותו".



    0 תגובות