מאפים מושלמים לחורף עם מיקסר דיגיטלי מקצועי מבית אלקטרה

    עפר גדנקן No Comments on מאפים מושלמים לחורף עם מיקסר דיגיטלי מקצועי מבית אלקטרה
    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ימי החורף שהגיעו אלינו לאחרונה, ממלאים אותנו ברצון להיכנס למטבח ולהכין הרבה יותר מאפים ביתיים. אתגרי הקורונה מאלצים אותנו לחשוב מחוץ לקופסה, להיערך בהתאם ולהבין כי בכל יום ייתכנו שינויים בהנחיות. לא סתם הפך הבישול הביתי לתופעה מרכזית בחצי השנה האחרונה. אנשים שוהים בבית מעל לממוצע, חנויות רבות סגורות, אין מסעדות – דבר שמוביל אנשים לבשל בעצמם.

    זו גם הסיבה לעלייה במגמה של חיפוש אחר מוצרים טכנולוגיים ביתיים מתקדמים. אנשים משקיעים יותר בבית ורוצים את הכלים האיכותיים והמקצועיים שיסייעו להם להוציא תחת ידיהם מאפים וארוחות בקלות רבה.

    בעוד הדיבורים בחוץ מזכירים לנו סגר שלישי, חכמים נערכים מראש. אלו הימים בהם מומלץ לרכוש את המיקסר הדיגיטלי מקצועי החדש מבית אלקטרה, דגם KM708-G-S-W, בעל יתרונות רבים ומגוונים אשר יהפוך את תהליך האפייה הביתית למהנה הרבה יותר ויניב תוצאות טעימות יותר.

    המיקסר מגיע עם מקצף, וו לישה ומערבל, קערת נירוסטה בנפח של 5.5 ליטר, לחצן שחרור והטיית ראש המיקסר, מפסק וכפתור בקרת מהירות, צג מסך LCD עם טיימר לתצוגת זמן פעולה מוגדר לפני כיבוי אוטומטי של המכשיר, מגן נתזים עם חופת מזיגה נשלפת, הספק W1000, מוצר נלווה (כאופציה): מטחנת בשר.

    למיקסר שלכם יש השפעה רבה על איכות הבצק שתכינו לחלות ולמאפים, כמו גם על הקצפת וכן על בלילת העוגות והעוגיות. אין כמו מכשיר דיגיטלי מקצועי שהופך לסו שף פרטי במטבח ותורם לחוויה. החורף אל תיכנסו לבד למטבח. קחו לכם את המכשיר שיקל עליכם את העבודה ויעזור לכם להוציא מאכלים שישאירו לכולם בפה טעם של עוד.

    מיקסר דיגיטלי מקצועי דגם KM708B-G-S – לחורף חמים ונעים



    0 תגובות