סגירת בתי הספר: הריאיון הסוער עם ר"ע פ"ת רמי גרינברג

    אסתי פלד 2 Comment on סגירת בתי הספר: הריאיון הסוער עם ר"ע פ"ת רמי גרינברג

    לאחר סגירת בית יעקב בפ"ת בהוראת ראש העיר רמי גרינברג שהגיע באופן אישי לשער בית הספר, גרינברג בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מסביר את החלטתו חרף הוראת היועמ"ש של המחוז החרדי תוך עימות סוער עם אבי מימרן | האזינו

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ר"ע פ"ת רמי גרינברג התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והתייחס לסגירת בית הספר בית יעקב חרדי היום בבוקר ולטענתו, "בחיפה גם סגרו בתי ספר חרדיים" גרינברג הסביר, "היום הגיעו סה"כ 30 -40 תלמידות לבית הספר". גרינברג הגיב לחוות הדעת של היועמ"ש שאפשרה את פתיחת המוסד ואמר,  "היועמ"ש של המשרד החינוך זו בסך הכל משפטנית של המחוז החרדי".

    גרינברג הסביר את סיבת הסגירה, "גלינו כשהתחלואה באזור שם עולה ולכן זיהנו את הבעיה וביקשנו לסגור את בתי הספר. ההתנהלות שלנו מקצועית. משרד החינוך פנה אלינו בגלל העסקנים שמנסים ללבות אש על חשבון בריאות הילדים. בפתח תקווה יש 80 אלף תלמידים במערכת החינוך, במקום השלישי בארץ. ביקשנו לסגור 3 בתי ספר ואנחנו מזהים מראש את הבעיות ומטפלים".

    עוד הוסיף כי "הקב"ט שלנו שעובד בשיתוף משרד הבריאות והחינוך, כבר משבוע שעבר ביקש לסגור את בית הספר. דיברתי עם המנהלת והיא חשבה שהיא מסוגלת להתמודד עם התחלואה. מתוך 1200 תלמידות הגיעו רק 30 תלמידות הבוקר". גרינברג סיפר כי "מנהל תלמוד תורה תורת יעקב באותה שכונה ביקש ממני לסגור את המוסד בגלל עלייה גדולה בתחלואה".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כתושב העיר אני אוהב אותו