הפרקליטות תגיש היום כתב אישום מתוקן בתיק 4000

    ישראל רובין No Comments on הפרקליטות תגיש היום כתב אישום מתוקן בתיק 4000

    משפט נתניהו: הפרקליטות תגיש היום לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום מתוקן בתיק 4000 | כתב האישום המתוקן יפריד בין נתניהו ובני משפחתו ויפרט מה ה'מתת'

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות המדינה תגיש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים, את כתב האישום המתוקן בתיק 4000 בו נאשם ראש הממשלה נתניהו. זאת לאחר שבית המשפט הסכים לדחות את המועד האחרון להגשת כתב האישום המתוקן שהיה אמור להיות מוגש כבר ביום רביעי בשבוע שעבר.

    כזכור, השופטים קיבלו את טענת צוות ההגנה של נתניהו וקבעו כי יש לעשות הפרדה בינו ובין בני משפחתו. אולם נקבע כי ככל שטענת המאשימה, בסעיפים שונים באישום, היא כי בקשות בני המשפחה לסיקור חיובי נעשו בידיעת הנאשם נתניהו – עליה לציין זאת בפירוש.

    כמו כן, על המאשימה למסור פירוט של של טובות ההנאה שעל פי הנטען ניתנו ונלקחו כשוחד ופירוט הזמנים, ככל שהללו ידועים. כמו כן נקבע כי יש לפרט, ככל שהדבר ידוע למאשימה, באמצעות מי פעלו הצדדים. עוד קבעו השופטים, כי אין מקום להכללות והיעדר פירוט תחת ביטויים כגון "בין היתר", "לרבות", "דרישות משמעותיות", "פרשות שונות" ועוד.

    לגבי נספח א' לכתב האישום – שכונה "דוגמאות להיענות בני הזוג אלוביץ לדרישות הנאשם נתניהו להתערבות בפרסומים באתר וואלה" – נקבע כי יש להסיר אותו מאחר ועל פי החוק אין לצרף ראיות לכתב האישום, ומנגד, יש לפרט בכתב האישום או בנספח לו את הדרישות כלפי אלוביץ' ואת ה"מתת".

    במקביל, ביום חמישי הקרוב ידון בית המשפט העליון בערר שהגישו סנגורי ראש הממשלה וסנגורי בני הזוג אלוביץ', על ההחלטה של בית המשפט בנוגע לחומרי החקירה, במסגרתה דחה את חלק מבקשות ראש הממשלה ובני הזוג אלוביץ'.



    0 תגובות