אלפים בירושלים: "לסגור את ימ"ר ש"י – לא לטייח את רצח אהוביה סנדק ז"ל"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on אלפים בירושלים: "לסגור את ימ"ר ש"י – לא לטייח את רצח אהוביה סנדק ז"ל"

    מעל שלושת אלפים איש במחאה מול משרדי המחלקה לחקירות שוטרים בהר חוצבים בירושלים | דיווח: מח"ש החליטה שלא להעמיד לדין את השוטרים המעורבים באירוע | עו"ד בן גביר: "במח"ש מתעלמים משלל ראיות שמלמדות שהשוטרים פעלו בניגוד לחוק"

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מעל שלושת אלפים איש מפגינים כעת מול משרדי המחלקה לחקירות שוטרים בהר חוצבים בירושלים. האלפים קוראים "לסגור את ימ"ר ש"י" ו-"לא לטייח את רצח אהוביה סנדק ז"ל".

    הרב דב ליאור שליט"א פתח את ההפגנה ונשא דברים במקום. האלפים מכל רחבי הארץ נושאים שלטים עם תמונתו של אהוביה.

    הרב דוד פנדל, ראש ישיבת ההסדר בשדרות נשא דברים לקהל "גם רוצח בשגגה נקרא רוצח. קחו אחריות על הרצח הזה. איזה גוף במדינה חוקר את עצמו? איפה ראינו ששוטרים יחקרו שוטרים? אין גוף בעולם שחוקר את עצמם. אנו קוראים לסגור את ימ"ר ש"י, נבלה יצאה מכם קודם כל לעשות סטופ. ואז לחקור איך קרא המוות המיותר הזה. אנחנו רוצים אחדות וחיבורים. אני מהדרום מרגיש מחובר למרכז וללב. שולחים ברכה ואהבה לשומרון. אתם השליחים שלנו". הוסיף הרב.

    ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) נאם באירוע המחאה: "משטרת ישראל היא גוף ללא שום ביקורת אמיתית"

    על פי פרסומים שונים הערב, השוטרים שהיו מעורבים במרדף אחרי אהוביה סנדק ז"ל לא יועמדו לדין. עם זאת, כתבי אישום נגד חבריו של סנדק שהיו עמו יוגשו השבוע.

    עו"ד בן גביר מסר בתגובה: "אם הערכה שהוצגה הערב נכונה, ובמח"ש סוגרים את התיק נגד השוטרים בפרשת סנדק, צריך לסגור את המחלקה לחקירת שוטרים ויפה שעה אחת קודם. רק ביום שישי האחרון שוחרר אחרון הנערים העצורים. לא ברור איך מח"ש יכולים לסגור את התיק מבלי לשוחח עם הנערים כשהם משוחררים ואין שוטרים ששומעים אותם ומעורבים בשיחה. לא ברור כיצד במח"ש מתעלמים משלל ראיות שמלמדות שהשוטרים פעלו בניגוד לחוק ובניגוד לנהלים הפנימיים של המשטרה. החלטת מח"ש רק תגביר את הקרע ואת הקיטוב בחברה הישראלית".



    1 תגובות

    מיין תגובות