החניון הדולף: לוחמי האש הוזעקו בפעם השלישית בשל דליפת דלק

    בנצי לייזרוביץ No Comments on החניון הדולף: לוחמי האש הוזעקו בפעם השלישית בשל דליפת דלק

    לוחמי האש הוזעקו שוב לחניון החלונות הסיטי בחיפה, בעקבות דיווח על דליפת דלק בקומה -4. הכבאים סגרו את החניון והורידו את אדי הדלק בעזרת תותחי מים

    צילום: כבאות והצלה
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סכנת החניון. צוותי כיבוי אש והיחידה לחומרים מסוכנים הוזעקו שוב לחניון חלונות הסיטי בחיפה הסמוך לבתי המשפט בעיר בעקבות דליפת דלק בחניון.

    בשבוע שעבר פעלו לוחמי האש באירוע דליפת דלק בחניון חלונות הסיטי סמוך לבתי המשפט בעיר התחתית שבחיפה. במשך השבוע הגיעו לוחמי האש פעמיים ביום לחניון הפעילו מתזים וניטרו את ערכי האדים שירדו משמעותית.

    לפני שעה קלה התקבל דיווח במוקד 102 של מחוז חוף על ריח חריף, לוחמי האש זינקו למקום כאשר מפקד האירוע הורה מיד לסגור את החניון לכניסת אנשים. צוות ניטור מדד ערכים גבוהים. כעת לוחמי האש מתחילים בהסלנת רסס מים להורדת הערכים שוב.

    מפקד תחנת חיפה טפסר משנה סויסה יצחק הגיע למקום כשבנתיים לוחמי האש בקומת הדליפה הצליחו להוריד שוב את הערכים של אדי הדלק במקום והחניון חזר לפעילות חוץ מקומת הדליפה 4-.

    לוחמי האש מתחנת חיפה ימשיכו בימים הקרובים להגיע לחניון פעמיים ביום, לנטר את אדי הדלק ולהוריד ערכים בהתאם באמצעות תותחי המים שיושארו בחניון עד לסיום מוחלט של האירוע.



    0 תגובות