טראמפ יחשוף בפני האומה האמריקנית את ההוכחות לזיופים

    שלמה ריזל No Comments on טראמפ יחשוף בפני האומה האמריקנית את ההוכחות לזיופים

    ההצגה הטובה בעיר: טראמפ ינצל את הדיון בסנאט האמריקני ביום רביעי הבא, כדי להציג בשידור חי לעם האמריקאי כולו ראיות להונאת מצביעים. ביניהם: שינויי חוק בנוגע להצבעת דואר בוויסקונסין, "מזוודות פתקי הצבעה" בג'ורג'יה, וחסימות באריזונה ובמישיגן של האפשרות לבדיקת מערכות הצבעה בטענה כי הקלפיות נספרו מספר פעמים

    טראמפ לאחר נאומו במוזיאון ישראל צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסביבתו של הנשיא האמריקני טראמפ אומרים כי בכוונת הצוות שלו לנצל את הדיון בסנאט האמריקני ביום רביעי הבא, כדי להציג בשידור חי לעם האמריקאי כולו ראיות להונאת מצביעים וחריגות אחרות – כולל כולל שינויי חוק בנוגע להצבעת דואר בוויסקונסין, "מזוודות פתקי הצבעה" בג'ורג'יה, וחסימות באריזונה ובמישיגן של האפשרות לבדיקת מערכות הצבעה בטענה כי הקלפיות נספרו מספר פעמים.

    יועצו של טראמפ ג'ייסון מילר אמר: "אלה טיפוסי הראיות הספציפיים שאנו רוצים להציג בפני האומה האמריקאית על גבי הבימה הלאומית מבלי לאפשרים לפוליטיקאים מקומיים לטאטא אותם מתחת לשטיח".

    כזכור, אמש החליט סנאטור רפובליקני ראשון, ג'וש האולי ממדינת מיזורי, כי הוא לא מקבל את תוצאות הבחירות ומכיוון שכך ביידן מחוייב לפי החוקה לערוך דיון על הזיופים, מה שמשנה את התמונה ויקל עליו לדחות או לבטל אלקטורים.



    0 תגובות