- רדיו קול חי - -

הביקוש העצום מוכיח: 'אחוזת ארץ' הבשורה שכולם חיכו לה בשוק הדיור

בזכות השילוב המנצח של מיקום מרכזי, המאפשר מרחק נסיעה קצר מהערים השכנות וממרכזי המסחר והתעשייה של המרכז עם נגישות נוחה לכל מקום לצד חיי התרבות התורניים הפעילים ומערך החינוך האיכותי בקהילה – מדובר ללא ספק בבשורה של ממש למשפחות המגזר החרדי המחפשים שילוב של מגורי איכות עם סביבת מגורים מושלמת למשפחה.

דירות 4,5,6 חדרים, דירות גן ודופלקסים מפוארים עתידים להבנות בעשרה בנייני מגורים יוקרתיים במיקום הטוב ביותר בבאר יעקב –  בין הישיבה המפורסמת 'ישיבת באר יעקב' לבין הסמינר האיכותי לבנות , זו תהיה אי"ה שכונה חרדית חדשה – כמעט בתוככי השכונה הוותיקה – שכונה שכמובן, לחלוטין סגורה בשבתות. הבניה בפרויקט מותאמת לצרכי המשפחה החרדים עם מרפסת סוכה לכל דירה, בניינים בני שש קומות בלבד עם שתי מעליות לכל בניין, זאת לצד לובי מפואר, חדר דיירים לשמחות ולאירועים קטנים, חדר עגלות, חניה בטאבו לכל רוכש, מפרט גבוה ועשיר במיוחד.

סביב הפרויקט ניתן לראות שפע של בתי כנסת מכל הסוגים, תלמוד תורה, בתי ספר לבנות, גני ילדים, ישיבות נוספות ברחבי העיר, בקו אווירי במרחק של לא יותר מ-150 מטר מהשכונה נחנכה לאחרונה מקווה חדשה ומפוארת, ובסמיכות לפרויקט קיימים מרכזי קניות גדולים וחדשים, סופרמרקטים ענקיים, ולצדם הקניון של באר יעקב (שסגור, אגב, בשבתות ובמועדי ישראל) ובו ממוקמות כלל החנויות שהבית זקוק להן, ועוד.

באר יעקב יושבת, בסמיכות לצירי תנועה ראשיים ומובילים. כביש 44, כביש 431 וכביש 4313 מביאים את תושבי באר יעקב בתוך דקות ספורות לכבישים המרכזיים במדינה. התחבורה הציבורית בבאר יעקב מפותחת במיוחד ומחברת את התושבים לכל מקום בארץ בקלות ובמהירות ע”י קווי אוטובוס לב”ב, לירושלים, לכפר חב”ד ולערים נוספות במרכז.

בנוסף, הקו החום של הרכבת הקלה יגיע בעתיד גם הוא לבאר יעקב ותחנת הרכבת החדשה שתיבנה ביישוב ותצטרף לתחנת הרכבת הקיימת בבאר יעקב, תאפשר לתושבי באר יעקב להגיע בקלות לכל מקום בארץ וליהנות מחוויית נסיעה קלה, נעימה ומהירה.

הרוכשים בפרויקט נהנים מליווי בנקאי צמוד המבטיח שקט נפשי עד לקבלת המפתח. ליווי בנקאי: בנק דיסקונט.

הפרויקט הביא ללא ספק גם בשורה מבחינת מחירי הדירות החדשות באזור.

מחירי הדירות בפרוייקט זולים משמעותית ביחס לדירות חדשות בבאר יעקב, אך גם דבר זה ישתנה בהתאם להתקדמות הפרויקט. לקראת סיום שלב א' במכירות, אל תהססו והצטרפו עכשיו!

רגע לפני שהמחירים יעלו הבטיחו לעצמכם דירה חלומית, חייגו וקבעו פגישה *5037

אחוזת ארץ [1]