כחול לבן ממשיכה להתפרק: ח"כ רם שפע פורש מהרשימה

    איתי גדסי No Comments on כחול לבן ממשיכה להתפרק: ח"כ רם שפע פורש מהרשימה

    רשימת כחול לבן שזכתה בבחירות האחרונות ל-35 מנדטים ממשיכה להתפרק: ח"כ רם שפע הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות מטעם הרשימה

    יו"ר ועדת החינוך ח"כ רם שפע צילום: Hadas ParushFlash90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ שוחח עם ח"כ רם שפע ובתום שיחה אישית, סיכמו כי לא יכלל ברשימת כחול לבן בבחירות הקרובות. גנץ איחל לשפע הצלחה בהמשך דרכו.

    על פי הפרסום של העיתונאי יקי אדמקר, ח"כ שפע צפוי להשתלב במפלגה החדשה של ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ושר המשפטים הפורש אבי ניסנקורן.

    שפע מצטרף לשורה ארוכה של חברי כנסת, בהם בכירים ביותר שעוזבים את המפלגה המתפרקת. אתמול (רביעי) הודיע בכיר המפלגה, שר החוץ גבי אשכנזי כי אין בכוונתו להמשיך ולהתמודד במערכת הבחירות הקרובה במסגרת כחול לבן. "החלטתי שלא להמשיך בכחול לבן ואני לוקח פסק זמן ושוקל את דרכי. מודה לבני על השותפות לדרך ומאחל לו בהצלחה. אמשיך בתפקידי ככל שאדרש", הודיע אשכנזי.

    לפני מספר ימים הודיע ח"כ אבי ניסנקורן כי הוא פורש מהמפלגה, כך גם ח"כ מיקי חיימוביץ', ח"כ אסף זמיר וח"כ מיכל קוטלר-וונש.

    ביום שלישי האחרון מסר יו"ר כחול לבן השר גנץ הצהרה לתקשורת, בה הודיע כי כחול לבן והוא בראשה יתמודדו בבחירות הנוכחיות למרות הכל. "כחול לבן הצילה את המדינה. בבחירות הקרובות תהיה מפלגה אחת ומנהיג אחד שיפסידו, והרבה מפלגות ומנהיגים שינצחו והחיבור ביניהם ירכיב את הממשלה הבאה", אמר גנץ.

    גנץ הציג את מפלגתו כממלכתית ואמר, "יש רק  מפלגה אחת שתאזן בין כבוד למסורת אך לא תאפשר לסגור את תל אביב בשבת, לא תאפשר שחיתות ותשמור על השוויון ועל הביטחון".



    0 תגובות