שלומי אמונים ובעלזא מאחדים כוחות ודורשים שיוויון בכוח הפנימי במפלגה

    אבי רבינא No Comments on שלומי אמונים ובעלזא מאחדים כוחות ודורשים שיוויון בכוח הפנימי במפלגה

    פורום סיעת שלומי אמונים ובעלזא התכנסו לישיבה מיוחדת: "גובשו הדרישות כדי לצאת לבחירות בכוחות חזקים ובתחושת שותפות של כלל הסיעות" | ההחלטות: לשלב קהילות נוספות ברשימה החל מהמקום החמישי, לשים סוף לקיפוח של בעלזא שאינם מיוצגים ע"פ גודלם ומעמדם הראוי, להקים ועדת כספים עם נציג מכל סיעה ולפעול בשקיפות

    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות באגודת ישראל: ציר פרוש-אייכלר מתחזק. השניים קיימו אתמול (רביעי) ישיבה משותפת עם נציגי שלומי אמונים ובעלזא, ודורשים להיות מעורים יותר בפעילות הסיעה, החל מהעניינים הכספיים ועד סדר המקומות ברשימה ושמירה על כוחה של בעלזא.

    סגן השר מאיר פרוש וח"כ ישראל אייכלר הקימו ועדה מיוחדת בראשות בנו של האדמו"ר מבעלזא, הרה"צ הרב אהרן מרדכי רוקח שתגבה את את מהלכיהם.

    בכינוס הועלתה עניין הקמת מועצת הקהילות של אגודת ישראל והסיבות לייסודה. "היה זה לאחר הבחירות המוניציפאליות בהן התברר שיש צורך לחבר את כל הקהלים והקהילות באגודת ישראל, כדי שכל חוג יהיה מיוצג כראוי, ושכך גם תהיה תחושת כל קהילה וכל יחיד", נאמר בכינוס.

    "הקמת מועצת הקהילות היתה פעולה שהוכיחה את עצמה כנכונה וכמחוייבת המציאות. מהנתונים שהועלו אוששה העובדה שכלל הקהילות הקשורות לאגודת ישראל, גם אלה הנחשבות כעומדות בשוליה, מצביעות בפועל עבור יהדות התורה באחוזים גבוהים מאוד", אומרים בשלומי אמונים.

    עם נעילת הכינוס הועלו החלטותיו-דרישותיו על הכתב: "אנו ראשי הסיעות הנ"ל התכנסנו הערב, עם הכרזת היציאה למערכת בחירות נוספת כדי לדון בדבר איחוד השורות של התנועה הקדושה- אגודת ישראל בארץ ישראל במטרה להרבות מצביעים ולהגדיל תורה ולהאדירה. מתוך רצון לליכוד השורות וחיבור כלל קהילות החסידים לתנועת אגודת ישראל, ומתוך רצון לתת תחושת שותפות למקסימום קהלים במוסדות התנועה".

    "אנו קוראים בזאת לידידינו ושותפינו להנהגת תנועת אגודת ישראל, להצטרף לצורך ולצו השעה ולפעול:

    א. להחליט שהחל מהמקום החמישי של אגו"י יוצבו נציגי חסידויות שלא מיוצגות בארבעת המקומות הראשונים של התנועה, לפי סדר גודלם וע"פ נתוני הפילוח של תוצאות הבחירות לכנסת ה-23".

    ב. לשים סוף לתחושת האפליה והקיפוח של סיעת חסידי בעלזא, שאינם מיוצגים ע"פ גודלם ומעמדם הראוי".

    ג. להקים לאלתר ועדת כספים המורכבת מנציג אחד של כל סיעה, במתכונת כפי שהיה בעבר. ובכך לאפשר שקיפות מלאה בניהול כספי הציבור".

    "אנו בטוחים שהחלטות אלו יפלו על אוזניים קשובות והדברים יתקבלו על כלל סיעות התנועה ובעז"ה נוכל לצאת בכוחות חזקים ובתחושת שותפות של כלל הסיעות", נכתב בסוף שורת ההחלטות.



    0 תגובות